ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64612
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۴:۵۲
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
روایت حماسه آفرینی‌های یک شهید امنیت در «صبرانه»

روایت حماسه آفرینی‌های یک شهید امنیت در «صبرانه»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، «صبرانه» عنوان بیست‌نهمین جلد از مجموعه کتاب های «چشمان آسمانی انقلاب اسلامی» است که از سوی انتشارات انجمن پیشکسوتان سپاس پیرامون زندگی جانباز شهید «غلامرضا معینی کُربکَندی» به چاپ رسیده است. این اثر داستان زندگی شهید معینی از سال ۱۳۵۵ تا سال ۱۳۷۸ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، «صبرانه» عنوان بیست‌نهمین جلد از مجموعه کتاب های «چشمان آسمانی انقلاب اسلامی» است که از سوی انتشارات انجمن پیشکسوتان سپاس پیرامون زندگی جانباز شهید «غلامرضا معینی کُربکَندی» به چاپ رسیده است. این اثر داستان زندگی شهید معینی از سال ۱۳۵۵ تا سال ۱۳۷۸ است که در ۲۲۳ صفحه به قلم آزاده جعفری روایت شده است.

چهار فصل کتاب با عناوین «بوی عشق»، «طعم زندگی»، «تلخ و شیرین» و «قاب خاطره» نام گذاری شده و در انتهای کتاب وصیت نامه شهید و تصاویر او به چشم می‌خورد.

بهمن ماه سال ۱۳۶۴ غلامرضا معینی با نام سازمانی «جعفر محمدی» و محمدحسن سالاری با نام سازمانی «احمد هیئت» برای شناسایی و ضربه زدن به یک گروهک منافقین در شهر آمل که قصد ترور امام جمعه آن شهر را داشتند وارد عمل شدند و فصل «قاب خاطره » راوی روز تلخ شهادت محمدحسن سالاری و مجروحیت غلامرضا معینی و روزهای سخت و پردرد زندگی این جانباز سرافراز است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.