ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64628
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۲۳
  • 65 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره «شهید سید عوض آفاق حسینی» در رودبارجنوب برگزار شد

یادواره «شهید سید عوض آفاق حسینی» در رودبارجنوب برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، شهدا ستارگان درخشان و راه شفابخش جامعه ما هستند و برگزاری یادواره و زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان یک وظیفه همگانی است.   همزمان با هفته بسیج و باهدف قدردانی از خانواده‌‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، شهدا ستارگان درخشان و راه شفابخش جامعه ما هستند و برگزاری یادواره و زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان یک وظیفه همگانی است.

 

همزمان با هفته بسیج و باهدف قدردانی از خانواده‌‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و معرفی رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نوجوانان و جوانان یادواره شهید سید عوض آفاق حسینی با حضور مسوولان و خانواده معظم شهداءدر مسجد امام حسین (ع) نهضت آباد رودبار جنوب برگزار شد.

جرجندی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: شهدا این عالم خاکی را به مقصد افلاک ترک کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه شهدا جلوه های دنیای فانی را رها کردند، تصریح کرد: بدون تردید شهدا گوی سبقت را از ملائک ربوده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب بیان کرد: شهیدان به پیروی از سرور و سالار شهیدان به مقابله با یزیدیان زمان برخاستند.

 

این مسئول تاکید کرد: بدون تردید شهدا همچون چراغ فروزان بر تارک عرش می درخشند.

در پایان این مراسم با اهداء هدایایی  از خانواده معظم این شهید تجلیل شد.

 

نهضت آباد در 20کیلومتری شهرستان رودبار کرمان واقع شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.