ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64658
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۵۷
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
پایان داعش در منطقه، مرهون تفکر و اندیشه بسیج است

پایان داعش در منطقه، مرهون تفکر و اندیشه بسیج است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، حجت الاسلام سید رضا تقوی شب گذشته در جمع بسیجیان و اقشار مختلف مردم تربت حیدریه، اظهارکرد: بسیج فصل نوینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که کمتر در این زمینه به آن پرداخته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، حجت الاسلام سید رضا تقوی شب گذشته در جمع بسیجیان و اقشار مختلف مردم تربت حیدریه، اظهارکرد: بسیج فصل نوینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که کمتر در این زمینه به آن پرداخته شده و آنچه که بیشتر نمود داشته مطالب شعاری و احساسی بوده که بجای خود بسیار خوب است.

 

وی تصریح کرد: بسیج به عنوان یک جریان فرهنگی، انقلابی و اعتقادی نیازمند تحقیق و پژوهش ویژه است تا جامعه با این فرهنگ آشنا شود و به استناد این فرهنگ نیرو تربیت کند تا کشور ساخته و در برابر دشمن محکم و استوار ظاهر شود.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بیان داشت: امام خمینی(ره) به عنوان یک رهبر انقلابی آنچه که نیاز جامعه اسلامی بوده را بیان و نهادهای مربوطه آن را تاسیس کرده است، بنابراین آن بزرگوار احساس کرد که انقلاب نیازمند یک نیروی ویژه از بدنه مردم است به همین جهت شجره طیبه بسیج را بنا نهاد تا انقلابی که بر خاسته از متن مردم است توسط این نیروی مردمی تداوم داشته باشد.

 

وی اظهار کرد: شجره طیبه بسیج، جلوه مشارکت سیاسی، فرهنگی و دفاعی یک ملت انقلابی است که در یک وحدت جمعی در همه این عرصه ها با اخلاص از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع می کند.

 

حجت الاسلام تقوی نماد این اقتدار را حضور مردم دانست و گفت: انقلابی که از متن مردم سازماندهی شود و برای آن فداکاری کنند دلیل بر اقتدار و شکوه عزت آن است.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ابراز داشت: بسیج با یک سلسله اعتقادات و تفکرات برخاسته از اهداف و آرمانهای انقلاب شکل گرفته و به عنوان نیروی صرف نظامی و سازمان یافته محسوب نمی شود، بلکه افراد با هر سن و جنسیت و درجه ای اعم از باسواد و بی سواد و دارای منزلت اجتماعی عضوی از آن هستند و این شجره طیبه به استناد نیروی اخلاص،  در یک نقطه متمرکز شده است.

 

اخلاص، تکلیف محوری و حضور در صحنه از ویژگی‌های شاخص بسیج است

 

حجت الاسلام تقوی، نخستین ویژگی بسیجیان را اخلاص و معنویت عنوان کرد و افزود: بسیجی مخلص بدان معناست که همه کارهای او برای رضای خداوند و در خدمت مردم است و این اخلاص به فرموده امیر المومنین(ع) ثمره یقین است که پدیدار می شود.

 

وی تکلیف محوری را دومین شاخصه بسجیان دانست و گفت: بسیجیان هر زمان و مکانی که به آنها تکلیفی سپرده شود آن  را بر اساس آموزهای شرعی و انسانی خود به انجام می رسانند.

 

حجت الاسلام تقوی از حضور در صحنه، ولایت مداری، ایثار و مقاومت و شجاعت به عنوان دیگر شاخصه های شجره طیبه بسیج یاد کرد.

 

پایان داعش در غرب آسیا مرهون تفکر و اندیشه بسیج است

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه شکست داعش در غرب آسیا مرهون تفکر و اندیشه بسیج است، افزود: سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی با استناد به این تفکر محور مقاومت را تقویت کرد و جبهه مقاومت توانست بر دشمنی که به لحاظ فکری توسط وهابیت سعودی و به لحاظ نظامی توسط آمریکا و اسرائیل تجهیز شده را شکست دهد.

 

وی بیان کرد: کسانی که تا دیروز می گفتند مسائل عراق و سوریه به ما ارتباطی ندارد یا ناآگاه و یا عامل دشمن بودند، زیرا در نقشه ها و سناریوهای بدست آمده هدف اصلی داعش مرکز محور مقاومت یعنی جمهوری اسلامی ایران بود.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: گروه تروریستی داعش تا چند کیلومتری مرز جمهوری اسلامی ایران آمد و اگر نبود رهنمودهای رهبری و حضور شهدای مدافع حرم امروز با این عناصر تروریستی حاصل اتاق فکر آمریکا باید در همدان و تهران مقابله می کردیم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.