ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64664
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۰۶
  • 514 بازدید
  • ارسال توسط :
آخرین وداع

آخرین وداع

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، با نزدیک شدن به زمان ورود پیکر مطهر حاج خیرالله، ترافیک میدان بسیج نیز سنگین تر می شود، پلیس در صدد بازگشایی مسیر است.نزدیک 2 هزار زن و مرد، کودک و پیرمرد برای استقبال از او در این میدان به صف ایستاده و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، با نزدیک شدن به زمان ورود پیکر مطهر حاج خیرالله، ترافیک میدان بسیج نیز سنگین تر می شود، پلیس در صدد بازگشایی مسیر است.
نزدیک 2 هزار زن و مرد، کودک و پیرمرد برای استقبال از او در این میدان به صف ایستاده و چشم به راه اند.
چشم به راه کسی که خود را وقف اسلام و راه انقلاب کرد، تا فردا در صفحات تاریخ ننویسند، در جنگ با تکفیری ها علی زمانه تنها ماند.
علاوه بر مردم، حضور روحانی های جوان، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه های مختلف، مقامات قضایی شهر، فرماندهان سپاه پاسداران در زنجان، نیروی انتظامی، هیاتی ها، سربازان، دولتی ها هم در این مراسم خودنمایی می کرد.
صدای بلندگوهای خودروی استقبال سپاه، در پس زمینه افکارت جا خوش می کند و تو را آماده حضور شهید در می نماید’سلام عزیزِ پرپرم، سلام عزیز برادرم، سلام فداییِ حسین، سلام مدافعِ حرم، قدم به چشم ما گذاشتی، تو آسمونا پا گذاشتی، داغِ جسارت به حرم رو، رو دلِ دشمنا گذاشتی’
وقتی در آمبولانس حامل پیکر شهید ‘خیرالله صمدی’ که در سوریه توسط داعشی ها به شهادت رسیده، باز می شود تابوتش بر دوش مردم برای آغاز تشریفات نظامی با نوای ‘لا اله الا الله، محمد رسول الله، این گل پرپر از کجا آمده، از سفر کرببلا آمده’ همراهی می شود.
حمید پسر 17 ساله ای که با مشاهده پیکر شهید، اشک در چشمانش حلقه زده بود، آرزویش را حضور موثر در جبهه حق علیه باطل بیان می کند.
مادر 70 ساله، بعد از آهی که از عمق وجود می کشد، علت حضورش را چنین می گوید: ‘حضور هرکس در اینجا همراهی با راه شهید، شفاعت جویی از او برای خود و بیشتر درس آموزی در این راه است’
بعد از روضه خوانی و معنوی تر شدن فضای معطر مراسم، پیکر شهید با همراهی مردم، وارد حسینیه شهدا می شود.
حضور استاندار زنجان و نماینده ولی فقیه و هزاران مشتاق در مراسمی که ساعاتی بعد از استقبال از آقا ‘خیرالله’، با عنوان وداع در این حسینیه برگزار شد، نشان گر همراهی و حسینی بودن دل های حاضران بود.
شهید ‘خیرالله صمدی’ متولد زنجان، روز چهارشنبه هفته گذشته در سوریه هنگام کار مستشاری به فیض شهادت نائل آمد.
3216/8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.