ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64667
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۱۱
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :

یادواره سرداران شهید و شهدای مدافع حرم در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، مجید ناظریه،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمسار امروز 1 اذر اظهار کرد: اولین یادواره سرداران شهید و شهدای مدافع حرم استان سمنان روز یکشنبه هفته آینده و همزمان با نماز مغرب و عشاء در سالن سه‌هزارنفری شهید باهنر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، مجید ناظریه،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمسار امروز 1 اذر اظهار کرد: اولین یادواره سرداران شهید و شهدای مدافع حرم استان سمنان روز یکشنبه هفته آینده و همزمان با نماز مغرب و عشاء در سالن سه‌هزارنفری شهید باهنر گرمسار برگزار می‌شود.
وی ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاولگفت: در برگزاری این یادواره شهدا برخی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی با سپاه ناحیه گرمسار همکاری دارند که باید از زحمات و تلاش‌های همه این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم و مطمئناً خود شهدا اجر و پاداش این تلاش‌ها را تضمین خواهند کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمسار ادامه داد: دستگاه‌هایی شامل شهرداری و شورای شهر، فرمانداری، دفتر امام جمعه، اداره ورزش و جوانان و … در برگزاری این برنامه مشارکت دارند و امیدواریم بتوانیم یک برنامه مطلوب و باکیفیت و درخور شأن شهدا برگزار کنیم و تحقق این امر نیازمند کمک و مشارکت همگانی است.
ناظریه متذکر شد: این برنامه مخصوص سرداران شهید و شهدای مدافع حرم ایرانی است و یادواره شهدای حرم تیپ فاطمیون در استان سمنان قبلاً برگزار شده است.
 وی ضمن دعوت از عموم مردم شهیدپرور استان سمنان، به‌ویژه خانواده معزز شهدا جهت شرکت در این مراسم باشکوه، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این بزرگواران یکی از کمترین وظایفی است که ما در مقابل شهدا باید انجام دهیم و امیدواریم بتوانیم به نحو احسن این وظیفه را به انجام برسانیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمسار پیروزی جبهه مقاومت اسلامی برابر نیروهای خود خوانده داعش و به پایان رسیدن عمر این گروهک تکفیری را به امام عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مردم شهیدپرور ایران اسلامی به‌ویژه به خانواده‌های شهدای مدافع حرم تبریک گفت و تأکید کرد: یقیناً اگر مجاهدت‌ها و ازجان‌گذشتگی شهدای عزیز و سایر مدافعان حرم نبود، امروز نمی‌توانستیم در سایه امنیت و آرامش به این راحتی در کشورمان برنامه‌هایی همچون یادواره شهدا برگزار کنیم.
به گفته وی؛ پیروزی جبهه مقاومت برابر گروهک تکفیری دانش به عوامل بسیاری بستگی دارد و یکی از این عوامل فرماندهی و مدیریت سردار رشید و سرافراز جهان اسلام، سردار قاسم سلیمانی بوده که در این پیروزی بزرگ و ارزشمند بر هیچ‌کسی پوشیده نیست.
وی ادامه داد: امروز با توجه به شرایط حساس منطقه و جهان، وظیفه ما بسیار سخت و سنگین است و ما باید با آگاهی و هوشیاری، بصیرت و ولایت‌پذیری و همچنین عزم و اراده ملی با دشمنان داخلی و خارجی مبارزه کرده و برابر آن‌ها ایستادگی کنیم و بدانیم که طبق وعده الهی پیروزی از آن جبهه حق است و تحقق وعده الهی حتمی و تغییرناپذیر است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمسارمتذکر شد: حفظ احترام خانواده معظم و معزز شهدا باید مورد توجه همگان قرار گیرد و باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که در روز قیامت شرمنده شهدا و خانواده‌های آنان نباشیم؛ چراکه شهدا رفتند تا بتوانیم در سایه امنیت و آرامش در جامعه زندگی کنیم.منبع: خبرگزاری فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.