ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64673
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۱۲
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
رهبری از ابتدا در برابر توطئه‌های داعش قاطعانه ایستاد/کار نیروهای قدس برای دفاع از سرزمین‌شان بزرگ بود

رهبری از ابتدا در برابر توطئه‌های داعش قاطعانه ایستاد/کار نیروهای قدس برای دفاع از سرزمین‌شان بزرگ بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی اداره جلسه را در صحن علنی امروز (چهارشنبه، 1 آذرماه) برعهده دارد، در پاسخ به تذکر قاضی‌پور نسبت به عدم تبریک وی برای پیروزی اسلام بر داعش گفت: قرار […]

پیروزی اسلام بر داعش را به رهبری و سردار اسلام تبریک می‌گوییم/رهبری از ابتدا در برابر توطئه‌های داعش قاطعانه ایستادبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی اداره جلسه را در صحن علنی امروز (چهارشنبه، 1 آذرماه) برعهده دارد، در پاسخ به تذکر قاضی‌پور نسبت به عدم تبریک وی برای پیروزی اسلام بر داعش گفت: قرار است نمایندگان مجلس بیانیه را در این مورد آماده و قرائت کنند.

وی با بیان اینکه پیروزی اسلام بر داعش یک دستاورد بزرگ است، افزود: این پیروزی در برابر توطئه‌های آمریکا و سلطه‌طلبان یک پیروزی است، آنها امیدوار بودند که با اقدامات خود کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران را وادار به تسلیم و کوتاه آمدن کنند.

نایب رئیس اول مجلس تأکید کرد: کار نیروهای قدس، عراق و سوریه برای دفاع از سرزمین‌شان بسیار بزرگ بود، البته سیاست‌های مقام معظم رهبری هم در این میان بسیار تأثیرگذار بود.

پزشکیان اظهار کرد: مقام معظم رهبری از ابتدا در برابر این توطئه‌ها قاطعانه ایستادند که این موضوع بسیار قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: اقدامات سردار سلیمانی و مجموعه سپاه و بسیج در کمک به این پیروزی قابل تقدیر بود و آن را گرامی می‌داریم ، این یک اتفاق و مبارزه علیه تروریسم بود که ایران در صف اول قرار داشت.

نایب رئیس اول مجلس با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان قربانی تروریسم در مقابل آن ایستاد، گفت: جمهوری اسلامی ایران به کشورهای آسیب دیده از تروریسم کمک کرد تا پیروز شوند که این قابل قدردانی است.

پزشکیان خاطرنشان کرد: این پیروزی را به مقام معظم رهبری، سردار اسلام، عراق، سوریه و رزمندگانی که در این میان تلاش کردند و در این راه جانباز، زخمی یا شهید شده‌اند، تبریک می‌گوییم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.