ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64679
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۱۲
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
رهبری الهی و عزم نیروهای مقاومت موجب نابودی داعش شد/ نقشه جهنمی استکبار جهانی نتوانست داعش را نجات دهد

رهبری الهی و عزم نیروهای مقاومت موجب نابودی داعش شد/ نقشه جهنمی استکبار جهانی نتوانست داعش را نجات دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید هادی سید افقهی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا,  با اشاره به پایان سیطره داعش در مناطق سوریه و عراق اظهار داشت: رهبری الهی این مبارزه در راس دلایل پیروزی بر داعش قرار دارد. وی با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید هادی سید افقهی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا,  با اشاره به پایان سیطره داعش در مناطق سوریه و عراق اظهار داشت: رهبری الهی این مبارزه در راس دلایل پیروزی بر داعش قرار دارد.

وی با بیان اینکه همانگونه که سردار حاج قاسم سلیمانی نیز در نامه خود به مقام معظم رهبری نوشتند این پیروزی مدیون شما و آیت الله سیستانی با فتوای تاریخی تشکیل حشد الشعبی بود،بیان داشت: این نیروها در کنار ارتش اسطوره ها و حماسه ها را در مبارزه با داعش آفریدند.

کارشناس امور سیاسی منطقه با اشاره به اینکه رهنمودهای مستقیم مقام معظم رهبری و همکاری ارتش این پیروزی بزرگ را رقم زد، گفت: در کنار این رهبری الهی،انگیزه مردم برای مبارزه با داعش موجب شد تا با لبیک گویی به مرجعیت عالیقدر و شعله ور شدن غیرت مردانگی در دفاع از نوامیس پیروزی ها علیه داعش یکی پس از دیگری رقم بخورد.

سید افقهی بیان داشت: یکی از حماقت های داعش تجاوز به نوامیس مردم با دلایل مختلف بود که مردم به هیچ وجه این گونه رفتارها را برنمی تابیدند و تا پای جان با داعش مبارزه می کردند.

وی با بیان اینکه تخریب بافت اجتماعی و تشدید جنگ مذهبی، قومی و نژادی از دیگر برنامه های داعش در مناطق اشغالی بود، افزود: تخریب آثار باستانی که هویت ملی و تاریخ تمدن هر کشور محسوب می شود، از سوی داعش انجام می شد.

کارشناس امور سیاسی منطقه با اشاره به اینکه داعش با به کارگیری روش های خشن و متوحشانه به شدت اسرا را شکنجه می داد، یادآور شد: مردم فهمیدند که اگر امروز با داعش مبارزه نکنند، فردا نوبت خودشان است.

سید افقهی نقشه جهنمی استکبار جهانی به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع عربی را برای ادامه فعالیت داعش موثر دانست و گفت: سرزمین آل سعود منشا تفکر تکفیری با برنامه بسیار گسترده بود که خوشبختانه این نقشه ها نقش برآب شد.

وی با بیان اینکه اگرچه داعش فعالیت خود را از شام و عراق شروع کرد اما می خواست تا شمال آفریقا پیش رود،افزود: نقشه داعش توسعه فعالیت با سناریوی جهنمی با استفاده از سلاح های پیشرفته دنیا، پول نفت قارون های خلیج فارس و امکانات 60 کشور بود.

این کارشناس خاطرنشان کرد: داعش مساحت بسیار زیادی از مناطق شام و عراق را تصرف کرده بود اما در برابر این خشونت و نقشه جهنمی، ایران،محور مقاومت، ارتش های ایران،سوریه،عراق ، مردم عراق و سوریه،حشد العشبی عراق،نیروهای دفاع ملی سوریه و در برخی مواقع حزب الله،مسنجم و متحد با همکاری روس ها این توازن را به نفع جبهه مقاومت تغییر داده و این پیروزی ها ادامه یافت.

سید افقهی با بیان اینکه با ادامه جنگ تجربه نبرد با داعش افزایش یافت چرا که داعش دارای پیچیدگی های بسیاری بود، افزود: هنگامی که سردار سلیمانی از عظمت این پیروزی سخن می گوید در واقع از شواهد خود سخن می گوید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.