ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64687
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۲۶
  • 491 بازدید
  • ارسال توسط :
سردار سلیمانی نقش راهبردی و تأثیرگذار در مقابله با تروریست‌ها به نمایش گذاشت/آمریکا برای زنده نگه داشتن تفکر داعش تلاش می‌کند

سردار سلیمانی نقش راهبردی و تأثیرگذار در مقابله با تروریست‌ها به نمایش گذاشت/آمریکا برای زنده نگه داشتن تفکر داعش تلاش می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه اجلاس جهانی “محبان اهل بیت و مسئله تکفیری‌ها” در جمع خبرنگاران درباره اهمیت برگزاری این اجلاس اظهار کرد: هم اندیشی جهانی […]

سردار سلیمانی نقش راهبردی و تأثیرگذار در مقابله با تروریست‌ها به نمایش گذاشت/آمریکا برای زنده نگه داشتن تفکر داعش تلاش می‌کندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه اجلاس جهانی “محبان اهل بیت و مسئله تکفیری‌ها” در جمع خبرنگاران درباره اهمیت برگزاری این اجلاس اظهار کرد: هم اندیشی جهانی متفکران و اندیشمندان در عرصه بیداری اسلامی حرکت بسیار مبارکی است که به دستور مقام معظم رهبری از سال‌های قبل، آغاز شد و با همت آقای ولایتی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این اجلاس ضرورت بسیار راهبردی و مهم بوده است و در واقع اجرای دستورالعمل الهی است که بر وحدت تأکید دارد.

بروجردی تصریح کرد: مسلماً اتحاد چهره‌های نخبه، علما و تأثیرگذار در یک هم اندیشی حائز اهمیت است به ویژه اینکه جمهوری اسلامی در منطقه نشان داد که با استفاده از تجربه‌های دوران دفاع مقدس و کمک به کشورهای علاقمند به مبارزه جدی با پدیده شوم تروریسم  از جمله در عراق و سوریه، می‌توان در برابر تروریست‌ها ایستاد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی نقش راهبردی، تأثیرگذار و مقتدرانه‌ای در مقابله با تروریست‌ها به نمایش گذاشت، ادامه داد: آنچه در مسئله داعش اتفاق افتاد عملا شکست توطئه از قبل طراحی شده آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

وی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی داعش را به وجود آوردند، حمایت کردند حتی در درگیری‌های چند ماه گذشته در سوریه، بارها هلی کوپترهای آمریکایی تلاش کردند سران داعش را نجات دهند و صهیونیست‌ها در بیمارستان های خودشان مجروحان داعش را درمان کردند.

بروجردی با بیان اینکه آمریکا همچنان به تلاش خود برای زنده نگه داشتن تفکر داعش ادامه می‌دهد، اظهار کرد: آنان به لحاظ فیزیکی و در میدان شکست خوردند، اجلاس‌هایی از این قبیل موجب می‌شود با روشن گری علمای جهان اسلام، این تفکر به بایگانی تاریخ سپرده شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوالی درباره تهدیدهای آ‌ل‌ سعود علیه ایران گفت: عربستان  در همه تحولات منطقه از جمله در سوریه، عراق، لبنان و حتی یمن شکست خورده است.

وی افزود: عربستان فریاد می‌زد که پرونده یمن را دو سه ماهه می‌بندد اما امسال شاهد سومین سال جنگ تحمیل شده به ملت مظلوم یمن هستیم که در آن آل سعود ده‌ها هزار انسان و کودک بی گناه را به خاک و خون کشیده است.

بروجردی بیان کرد: آخرین تلاش عربستان که بسیار عجیب هم بود مسئله نگه داشتن و ربایش سیاسی نخست وزیر لبنان است که همه دیدیم این توطئه شکست خورد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اجلاس اتحادیه عرب که اخیرا برگزار شد، ادامه داد: این اجلاس لکه ننگی بر دامان سران شرکت کننده در آن بود چرا که آنان سعی دارند مهم ترین مسئله جهان اسلام که فلسطین است را به فراموشی بسپارند و این بزرگترین هدیه به رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.