ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 64698
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۳۴
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :

همایش مردان بی‌ادعا با حضور خانواده شهید محسن حججی در بندرعباس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، برای گرامیداشت یاد شهدا، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در نظر دارد یادواره شهدا را در نقاط مختلف بندرعباس برگزار کند که در قالب این سلسله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، برای گرامیداشت یاد شهدا، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در نظر دارد یادواره شهدا را در نقاط مختلف بندرعباس برگزار کند که در قالب این سلسله برنامه‌ها بزرگداشت شهید محسن حججی در بندرعباس برگزار می‌شود.
همایش مردان بی‌ادعا به مناسبت هفته بسیج و برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی با حضور خانواده این شهید مدافع حرم پنجشنبه 2 آذرماه ساعت 18 در محل پارک غدیر بندرعباس برگزار خواهد شد.
شهرداری بندرعباس در راستای عمل به وظایف فرهنگی و اجتماعی خود و برای ترویج فرهنگی ایثار و شهادت برنامه‌هایی را در سطح محلات بندرعباس به اجرا درمی‌آورد.
این سازمان به‌عنوان نهاد فرهنگی تأثیرگذار در شهر بندرعباس برای گسترش اقدامات فرهنگی در سطوح مختلف و برای اقشار گوناگون تلاش می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.