ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 64717
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۱۰
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی عزت‌آفرین شد/ هیچکس قدرت تعارض به اسلام را ندارد

شهید حججی عزت‌آفرین شد/ هیچکس قدرت تعارض به اسلام را ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید حججی در بوشهر اظهار داشت: شهید با شهادت خود چند عزت می آورد، عزت شخصی، ملی، دینی و عزت بخشی به خانواده خود. وی با بیان اینکه شهدا با شهادت خود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید حججی در بوشهر اظهار داشت: شهید با شهادت خود چند عزت می آورد، عزت شخصی، ملی، دینی و عزت بخشی به خانواده خود.

وی با بیان اینکه شهدا با شهادت خود آسمانی می‌شوند، بیان کرد: شهید حججی تربیت پاک و حسینی داشت و موجب شد به چنین شخصیتی تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد: کسی که صادقانه و با جهاد وارد شود اینگونه خدا شرایطی را برایش فراهم می‌کند تا به مقام عالی برسد.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: داعش در شرایطی به سر می‌برد که مشکلاتی برای جهان اسلام به وجود آورده بود اما در اوج توانمندی نابود شد.

وی ادامه داد: شهید حججی با شهادت خود تمام تدابیر جهان را از بین برد و با تلاش همه مدافعین حرم اینگونه شد که تمام جهان فهمیدند هیچکس قدرت تعارض به اسلام را ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.