ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64741
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۳۵
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :

«فاطمیون» با پنج اثر در جشنواره عمار شرکت می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم عمار، مرکز رسانه‌ای فاطمیون با پنج اثر درباره مدافعان حرم در هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار حضور پیدا می‌کند. نخستین اثر این مرکز، مستند «نقاشی یک رویا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ساسان فلاح‌فر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم عمار، مرکز رسانه‌ای فاطمیون با پنج اثر درباره مدافعان حرم در هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار حضور پیدا می‌کند. نخستین اثر این مرکز، مستند «نقاشی یک رویا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ساسان فلاح‌فر است. این مستند 27 دقیقه‌ای در تابستان 1396 ساخته شده و به زندگی یک رزمنده افغانستانی و آزادی او از بند اسارت تروریست‌های تکفیری حاضر در سوریه می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، دومین مستند این مرکز برای حضور در جشنواره عمار، «جنگ، دوربین، من» نام دارد که در 31 دقیقه و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ساسان فلاح‌فر تولید شده است. این مستند درباره موضوع تصویربردارانی است که حماسه‌های رزمندگان را ثبت می‌‌کنند، اما هیچگاه خودشان دیده نمی‌شوند.
سومین مستند مرکز رسانه‌ای فاطمیون برای حضور در این دوره جشنواره عمار «روی خط آتش» نام دارد که در 25 دقیقه و به کارگردانی محمد حاجی مقصودی ساخته شده است. این مستند، دست به دست شدن چند باره شهر تاریخی و بسیار مهم «پالمیرا» بین نیروهای مقاومت و تکفیری‌ها را به تصویر کشیده است.
مستند «ابوتراب» هم به کارگردانی ساسان فلاح‌فر، چهارمین اثر مرکز رسانه‌ای فاطمیون برای شرکت در هشتمین دوره جشنواره عمار است که طی آن، سیدمحمد حسینی، یکی از رزمندگان لشکر فاطمیون، اتفاقات و رویدادهایی را که در جبهه مبارزه با تروریست‌های تکفیری دیده، روایت می‌کند.
«پرواز از حلب» دیگر اثر مرکز رسانه‌ای فاطمیون برای شرکت در جشنواره عمار است که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن عقیلی تولید شده، این مستند 42 دقیقه‌ای در سال جاری ساخته شده و به سرگذشت و زندگی شهید مدافع حرم «حسین هریری» می‌پردازد که در کنار مبارزان افغانستانی لشکر فاطمیون با تکفیری‌ها نبرد کرد و در این راه به شهادت رسید.

تصویربرداری میدانی این مستندها بر عهده‌ نیروهای فاطمیون یعنی همان افغانستانی‌های مدافع حرم بوده که به جای سلاح از دوربین برای نبرد علیه دشمن استفاده می‌کنند و اکنون در حال تصویربرداری از پایان سیطره‌ تروریست‌های داعش در سوریه‌اند.
هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، در ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی»، 6 الی 15 دی ماه برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.