ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64758
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روزسامانه پیام کوتاه 30002323 * به رهبر عزیز انقلاب، تمام خانواده شهدای مدافع حرم، سربازان گمنام امام زمان (عج)، سربازان حریم ولایت و سردار قاسم سلیمانی خداقوت می‌گوییم و به فرزندانمان درس‌های بزرگی را که از مقاومت آموختیم خواهیم آموخت تا ادامه‌دهنده راه این دلیران باشند.ص. جعفری* […]

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* به رهبر عزیز انقلاب، تمام خانواده شهدای مدافع حرم، سربازان گمنام امام زمان (عج)، سربازان حریم ولایت و سردار قاسم سلیمانی خداقوت می‌گوییم و به فرزندانمان درس‌های بزرگی را که از مقاومت آموختیم خواهیم آموخت تا ادامه‌دهنده راه این دلیران باشند.
ص. جعفری
* همه دیدند که تسلیحات و پشتیبانی آمریکا از گروه‌های شیطانی، تکفیری و وهابی‌ داعش در برابر گزینه مقاومت نتوانست دوام بیاورد این درس بزرگی برای مردم ایران و منطقه است که پیروزی در برابر زورگویان راهی جز مقاومت نخواهد داشت.
9866—021
* قابل توجه کسانی که کدخدای ادعایی‌شان گفته بود نابودی داعش 30 سال زمان نیاز دارد به ثمر رسیدن دوماهه وعده سردار سلیمانی آنان را در تمام عرصه‌ها مغلوب کرد.
رضا آشتیانی
* سلام یک ایران به سردار قاسم سلیمانی که با ایثار و از خودگذشتگی امنیت ایران اسلامی را در سرتاسر جهان به رخ کشید.
3765—0935
* تمام زحمات پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر و الحاد و شرک درعراق و سوریه مرهون هدایت‌های امامت و ولایت و دلاورمردی‌های سرباز ولایت سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی و سربازان جان بر کف او از پاکستان، افغانستان، حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی و پاسداران و بسیجیان دلاور سپاه اسلام و… بوده است آن وقت برخی حضرات از دیپلمات‌هایی که هیچ نقشی در این پیروزی‌ها نداشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنند!
طباطبائی- زرندیه ساوه
* مبارک باد بر امام خامنه‌ای، سرلشکر سلیمانی، سیدحسن نصرالله و دلیرمردان حشدالشعبی و لشکرهای حیدری، فاطمی، زینبی و حزب‌الله لبنان و شهدای گرانقدری که این پیروزی جبهه مقاومت را بر آمریکا و ایادی‌اش رقم زدند و خدا نگذرد از کسانی که در لباس دوست به جای همراهی با این جبهه بر طبل سازش کوبیدند و با دشمنان ملت همراهی کردند.
فرخی و طاهری- تهران و علیان- گرگان و قاسم شیخی-
 آران و بیدگل
* ضرب‌المثل معروفی است که زمستان تمام می‌شود و سیاهی به زغال ماند. ضمن تبریک پیروزی بزرگ خط مقاومت بر جبهه کفر از سرباز مخلص ولایت یعنی سردار سلیمانی تشکر می‌کنیم. بی‌تردید این پیروزی در نتیجه مقاومت حاصل شد. کاسبان برجام بدانند اگر بنا بر مذاکره بود هرگز شجره خبیثه و شوم داعش از منطقه کنده نمی‌شد. ضمنا آنانی که بر مدافعان مظلوم حرم، خرده می‌گرفتند، توبه کنند و از ملت و خانواده‌های شهدا عذرخواهی کنند.
دولابی- قم
* ضمن تبریک پیروزی مدافعان حرم بر جنایتکاران تکفیری دست ساخته آمریکا به تمام کسانی که به دنبال عاقبت‌بخیری و سرافرازی هستند عرض می‌کنم همچون سردار سلیمانی خود را سرباز ولایت بدانید و در حرف و عمل به آموزه‌ها و فرمایش‌های ولایت توجه کنید تا پیروزی‌ها یکی پس از دیگری حاصل و بدخواهان به سزای اعمال خویش برسند راه مستقیم و پیروزی‌ها مرهون تبعیت از ولایت است و لاغیر!
شکیبا
* یاران امام زمان (عج) و سربازان امام خامنه‌ای گروهک تکفیری داعش را در سوریه و عراق نابود کردند و پیروز شدند. ان‌شاءالله شاهد پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه فرهنگی سیاسی نفاق پیچیده نیز باشیم.
عباسی
* اظهارات نسنجیده در حادثه زلزله کرمانشاه در پی دیگر رفتارهای غلطی بود که در این مدت وجود داشت، اخبار این روزها کاملا دست دروغگویان را رو کرده است.
6172—021
* آقای جهانگیری شما در ساعات اولیه زلزله صحبت‌هایی کردید که خلاف آن اثبات شده است. چرا شما نسبت به گفته‌هایی که کردید، دفاعی نمی‌کنید یا اگر خطا کردید از ملت ایران به خصوص مردم کرمانشاه عذرخواهی نمی‌کنید.
3476 —- 011
* چرا وزیر راه و شهرسازی در رسانه‌ ملی حاضر نمی‌شود تا از کم و کیف مسکن مهر و بیمارستان تازه‌ساز تخریب شده سرپل ذهاب گزارشی به مردم دهد تا برای ما روشن شود برای بیمارستانی که طی یک سال اخیر ساخته شده چطور دولت قبل مقصر است؟!
گلرنگی – قم
* قریب به پنج سال از عمر دولت مدعی تدبیر و امید و اعتدال گذشت ولی بعید می‌دانم که طی این مدت، روزی گذشته باشد که پیکان اتهام‌زنی این دولت از دولت نهم و دهم قدری مایل شده باشد! ای‌کاش گزارشی هم از ساخت و تحویل مسکن اجتماعی طی این مدت به مردم می‌دادند. سخن از اتحاد و وحدت گفته می‌شود و درعین حال خود به اختلاف دامن می‌زنند. از زلزله و عزادار شدن مردم هم نگذشتند و در این ماجرای اسفناک هم به اختلاف‌افکنی دامن زدند تا شاید به مقصود خود برسند!
4271 —- 031
* وام مسکن شهری 40 میلیون تومان با بازپرداخت 90 میلیون تومانی و با سود مشارکت 7 تا 11 میلیون تومانی است که قبل از قسط‌بندی می‌گیرند. آیا از طریق و با پایه حقوق کارگری 930 هزار تومانی می‌توان صاحب خانه شد و امور دیگر را نیز سپری کرد؟ اکثر مردم از قشر کم‌درآمدند و امتیازات مدیران نجومی را ندارند.
جهانبخش
* در مسکن مهر پردیس با واریز 40 میلیون تومان ثبت‌نام کرده‌ام سال 91 به نازک‌کاری رسیده بود و دولت تدبیر و امید قول تحویل آن را تا پایان عمر یازدهم داد ولی با گذشت بیش از 4 ماه از عمر دولت دوازدهم هنوز هم خبری از تحویل آن نیست چرا؟ متاسفانه به جای تسریع در روند کار، دائم به سم‌پاشی علیه مسکن مهر مشغولند!
صابر
* آقای نوبخت قبل از انتخابات قول یکسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها را دادند ولی بعد از انتخابات گویا فراموش کردند؟! چطور حقوق حوزه ریاست‌جمهوری را 35 درصد افزایش دادند ولی وقتی به ما که حقوق‌های زیر یک ونیم میلیون داریم رسیدند به کلی فراموش کردند؟
2805 —- 0916
* از وزیر نیرو درخواست می‌کنم در تعرفه امتیاز برق تجدیدنظر کنند تا امثال بنده که از نعمت روشنایی برق محروم هستم بتوانم از این نعمت برخوردار شوم.
یک بازنشسته
* کی قرار است بانک مرکزی وضعیت سپرده‌گذاران در موسسه «ثامن» را روشن کند؟!
6023 —- 021 و 6719 —- 021 و 9389 —- 021

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.