ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64760
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
  • 319 بازدید
  • ارسال توسط :
مسلمانان قدردان تلاش‌های سردار سلیمانی در نابودی داعش هستند

مسلمانان قدردان تلاش‌های سردار سلیمانی در نابودی داعش هستند

مولوی عبدالصمد دامنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایرانشهر ضمن عرض تبریک به مناسبت موفقیت پیروزی جبهه مقاومت بر تروریست‌های داعش، اظهار داشت: پیدایش و ظهور گروهک تروریستی و تکفیری داعش به دست عوامل استکباری به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی انجام شد. مدیر حوزه علمیه اهل سنت "حقانیه" ایرانشهر گفت: حضور داعش […]

مولوی عبدالصمد دامنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایرانشهر ضمن عرض تبریک به مناسبت موفقیت پیروزی جبهه مقاومت بر تروریست‌های داعش، اظهار داشت: پیدایش و ظهور گروهک تروریستی و تکفیری داعش به دست عوامل استکباری به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی انجام شد.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت "حقانیه" ایرانشهر گفت: حضور داعش مانند همان مصیبت و فتنه زمان حکومت حضرت امیرالمومنین علی(ع) بود که توسط دشمنان اسلام ایجاد شد و خدا را شاکریم که در زمان حکومت اسلامی ایران این فتنه ناکام و شکست خورده ماند.

وی گفت: امروز همه مردم از نابودی گروهک داعش که یک مصیبت بزرگ برای تمام عالم به ویژه جهان اسلام و مسلمانان بود، خوشحال و خرسند هستند چون تروریت‌های خون‌خوار داعش به هیچکس رحم نمی‌کردند و ظالمانه همه را می‌کشتند.

مولوی دامنی افزود: رفتار و حرکات گروهک تروریستی داعش از نظر هیچ موازینی از جمله انسانی، ایمانی و اسلامی قابل قبول نیست، این گروه دنباله‌رو کارهای خبیثانه استکبار جهانی بودند.

مولوی دامنی خاطرنشان کرد: با لطف و عنایت خدا، همکاری جبهه مردمی عراق و سوریه، تلاش‌های شبانه روزی مدافعان حرم و سرلشگر قاسم سلیمانی بود که ریشه گروهک تروریستی داعش خشکید، بنابراین همه ما از زحمات و تلاش‌های صمیمانه سردار بزرگ ایرانی، قاسم سلمانی تشکر و قدردانی می‌کنیم و دعای خیر مردم همواره سر پشت اوست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.