ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64773
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
بررسی نقش ایران در آزادسازی بوکمال در برنامه گزارش هفتگی

بررسی نقش ایران در آزادسازی بوکمال در برنامه گزارش هفتگی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در برنامه این هفته گزارش هفتگی مهمترین تحولات ایران و جهان نقد و بررسی می شود. در این برنامه گزارش مفصلی از نقش ایران در آزادی بوکمال از تکفیری های داعش، پایان کار داعش و سناریوهای […]

بررسی نقش ایران در آزادسازی بوکمال در برنامه گزارش هفتگیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در برنامه این هفته گزارش هفتگی مهمترین تحولات ایران و جهان نقد و بررسی می شود.

در این برنامه گزارش مفصلی از نقش ایران در آزادی بوکمال از تکفیری های داعش، پایان کار داعش و سناریوهای جایگزین برای نا آرام سازی منطقه، پخش می شود.

گسترش دامنه تنش های سیاسی اقتصادی در عربستان، بازداشت 20 افسر بلندپایه این کشور و ادامه بازداشت ها و تصفیه حساب‌های ولیعهد سعودی، جلسه سران سه کشور ایران، ترکیه و روسیه در سوچی درخصوص سوریه بخش های دیگر برنامه گزارش هفتگی را تشکیل می دهد.

گزارش هفتگی به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که جمعه ها حوالی ساعت 12:15 با اجرای رضا ابراهیمی از این شبکه روی آنتن می رود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.