ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64802
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۰۰
  • 235 بازدید
  • ارسال توسط :
تبریک استاندار چهارمحال و بختیاری برای سرنگونی داعش

تبریک استاندار چهارمحال و بختیاری برای سرنگونی داعش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی، پیروزی جبهه مقاومت و سرنگونی داعش را تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح زیر است: «با گذشت ۶ سال از طرح آمریکایی – اسرائیلی موسوم به داعش، بی ثباتی، […]

پیام تبریک استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت سرنگونی داعشبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی، پیروزی جبهه مقاومت و سرنگونی داعش را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«با گذشت ۶ سال از طرح آمریکایی – اسرائیلی موسوم به داعش، بی ثباتی، جنگ و آشوب تروبج شده بود و خسارت‌های جبران ناپذیری به دولت‌های قانونی و مشروع کشور‌های منطقه وارد کرد.

ایستادگی رزمندگان و ملت‌های آزاده کشور‌های منطقه در برابر حکومت نامشروع و غیرقانونی داعش، در نهایت به سرنگونی جریان افراطی و تکفیری این دولت آمریکایی – اسرائیلی شد.

رشادت ها، جانفشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های فرماندهان، رزمندگان، مدافعان حرم، شهداء و مردم ایران در سایه رهنمود‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از مهم‌ترین علت‌های سرنگونی حکومت داعش در منطقه محسوب می‌شود.

ضمن قدردانی از تمامی فعالان مبارز با جبهه داعش، رسیدن به این پیروزی بزرگ و مقتدرانه که باعث شادی قلب‌های امت اسلامی و مردم کشور‌های منطقه شد را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، رئیس جمهوری و مردم بزرگوار کشور‌های منطقه، ایران اسلامی و چهارمحال و بختیاری شادباش می‌گویم.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.