ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64810
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۱۱
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
نابودی داعش از الطاف الهی و مجاهدت مجاهدان راستین راه حق بود

نابودی داعش از الطاف الهی و مجاهدت مجاهدان راستین راه حق بود

آیت الله حسینی بوشهری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:سلاح های کشف شده حاکی از آن بود که برخی کشورهایی که شعار مبارزه با داعش را سرمی داند در پشت پرده از نظر لجستیکی، تجهیزات و سلاح به این تروریست ها کمک می کردند.وی ادامه داد: گروه تروریستی داعش با تدابیر حکیمانه […]

آیت الله حسینی بوشهری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:سلاح های کشف شده حاکی از آن بود که برخی کشورهایی که شعار مبارزه با داعش را سرمی داند در پشت پرده از نظر لجستیکی، تجهیزات و سلاح به این تروریست ها کمک می کردند.
وی ادامه داد: گروه تروریستی داعش با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و درایت های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، مجاهدت ارتش و مردم عراق وسوریه و سایر مجاهدان از کشورهای افغانستان، پاکستان و لبنان از بین رفت.
آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: فتنه داعش برای کشورهای اسلامی بویژه عراق و سوریه مشکلات زیادی را ایجاد کرده و انسان های بیگناه زیادی را به خاک وخون کشید.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: متاسفانه برخی کشورها برای فریب افکار عمومی، به ظاهر می گفتند ضد داعش هستیم ولی در پشت صحنه با آنها همکاری و حمایت می کردند.
وی با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب در نابودی داعش گفت: دربرهه ای از زمان، عده ای معتقد بودند چرا ما باید با داعش بجنگیم و برخی می گفتند داعش همه جا را گرفته و ما برای چه خود را درگیر کنیم؟.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب درمقابل این گروه ها می فرمودند، باید این فتنه و حرکت انحرافی ایجاد شده از سوی دشمنان، خاموش واز بین برود و نقش یک رهبر حکیم و فرزانه در اینجا مشخص خواهد شد.
آیت الله حسینی بوشهری گفت: امروز داعش درعراق و سوریه از بین رفته است ولی هنوز برخی معارضان سوری از جمله جبهه النصره بخش هایی از این کشور را در اشغال دارند.
وی ادامه داد: در این زمینه مذاکراتی در ارتباط با باقیمانده معارضان در جریان است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نقش آفرینی های سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس گفت: باید خدای بزرگ را از بابت این فرمانده رشید اسلام، شاکر باشیم، ایشان در همه صحنه ها در خط مقدم حضور داشته و باعث دلگرمی رزمندگان و مجاهدان عرصه مبارزه می شدند.
سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه 30آبان ماه طی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت.
رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به این نامه ضمن تجلیل از رشادت های فرماندهان و جوانان مدافان حرم بر غافل نشدن از کید دشمنان تاکید کردند.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.