ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 64822
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۳۶
  • 146 بازدید
  • ارسال توسط :
شکست دشمن در جریان جنگ سخت از شهید حججی‌ها

شکست دشمن در جریان جنگ سخت از شهید حججی‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری شامگاه چهارشنبه در همایش فروغ صبح دانایی، اظهار کرد: کسی که قلم در دست می‌گیرد و اندیشه خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارد در شمار کسانی است که در مسیر انبیا قدم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری شامگاه چهارشنبه در همایش فروغ صبح دانایی، اظهار کرد: کسی که قلم در دست می‌گیرد و اندیشه خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارد در شمار کسانی است که در مسیر انبیا قدم بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه خالق یک اثر مکتوب در شمار مؤمنانی است که بهترین عمل صالح را انجام می‌دهد، افزود: کتاب و نویسندگی در فرهنگ قرآنی و روایات ما از اهمیت بالایی برخوردار است تا آنجا که خداوند به قلم قسم می‌خورد و نام دیگر معجزه آخرین پیامبر را کتاب می‌گذارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه قلم و نگارش و نوشتن کتاب‌ها ابزاری برای انتقال فرهنگ‌ها از نسلی به نسل دیگر است، گفت: اگر امروز از شهرضا به عنوان شهر فرهنگی و فرهنگ دوست یاد می‌شود برای این است که آثار علما نسل به نسل به واسطه کتاب منتقل شده است.

وی با بیان اینکه اگر کتاب در خدمت اندیشه اسلامی به کار گرفته شود آثار و برکات زیادی به دنبال دارد، بیان داشت: فردی مانند حکیم الهی قمشه‌ای که در شمار نخبگان و دانشمندان بزرگ جهان اسلام است به دلیل خدماتی که به فرهنگ قرآنی و اندیشه اسلامی کرده به چنین جایگاهی دست یافته است.

انصاری با تأکید بر اینکه لازم است تلاش‌ها در راستای افزایش کتابخوانی افزایش یابد چرا که تلاش دشمن امروز بحث تهاجم فرهنگی است، تأکید کرد: انقلاب اسلامی با تأثیرپذیری از آیات قرآن و روایات اهل بیت(ع) افرادی همچون شهید حججی را تربیت می‌کند و همین مسأله مهمترین تفاوت آن با یک نظام غیردینی است.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های نجات جامعه، مطالعه با محوریت قرآن و اندیشه اهل بیت(ع) و ارزش‌های اسلامی و انسانی است، ابراز داشت: دشمنان ما در جریان جنگ سخت از افرادی مانند شهید همت و شهید بابایی و در زمان حاضر از افرادی مانند شهید حججی شکست سختی خورده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در پایان با بیان اینکه دشمن با همه توان خود برای مبارزه فرهنگی وارد عمل شده است، گفت: همه ما وظیفه داریم با استفاده از درون مایه‌های اصیل فرهنگ اسلامی خود با این تهاجم گسترده و ناجوان‌مردانه مبارزه کنیم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.