ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64827
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۳۶
  • 308 بازدید
  • ارسال توسط :
خوزستان ۷۰ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرد

خوزستان ۷۰ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سردار احمد خادم سیدالشهدا شامگاه گذشته در نشست هماهنگی برگزاری جشن پیروزی رزمندگان مدافع حرم اظهار کرد: مسئولان استانی در مدتی که مدافعان حرم به عراق و سوریه اعزام می شدند از جبهه مقاومت حمایت های خوبی داشته اند. وی ادامه داد: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سردار احمد خادم سیدالشهدا شامگاه گذشته در نشست هماهنگی برگزاری جشن پیروزی رزمندگان مدافع حرم اظهار کرد: مسئولان استانی در مدتی که مدافعان حرم به عراق و سوریه اعزام می شدند از جبهه مقاومت حمایت های خوبی داشته اند.

وی ادامه داد: این حمایت ها قابل تقدیر است اما باید به زودی و همزمان با برگزاری جشن پیروزی از خانواده های شهدای مدافع حرم که زمینه این پیروزی ها را فراهم کرده اند نیز تجلیل شود.

 فرمانده قرارگاه کربلا سپاه در جنوب تصریح کرد: در ۶ سال گذشته استان ما نزدیک به ۷۰ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده و علاوه بر این رزمندگان و جانبازانی داریم که در این مدت بارها به جبهه های نبرد با داعش اعزام شدند.

سردار خادم سیدالشهدا ادامه داد: استان خوزستان با داشتن جوانان و رزمندگانی شجاع در این پیروزی نقش بسیار خوب و مهمی داشته است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشن پیروزی در مصلی اهواز و همزمان با هفته بسیج اثرات بسیار خوبی در جامعه خواهد داشت، عنوان کرد: این مراسم با حضور خانواده های شهدا و جانبازان و مردم استان خوزستان برگزار خواهد شد.

سردار خادم سیدالشهدا یادآور شد: نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز در این مراسم سخنرانی می کند و این تجمع همراه با تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم همراه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه مردم در برگزاری این جشن پیش قدم بوده اند و بعد از اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی نابودی داعش را اعلام کرد اقدام به برگزاری جشن های مختلف خیابانی کرده اند، گفت: حال مسئولان باید با همدلی و انسجام در کنار مردم در برگزاری این جشن بزرگ و با ارزش همکاری کنند.

فرمانده قرارگاه کربلا سپاه در جنوب بیان کرد: با هماهنگی هایی که صورت خواهد گرفت، جزییات آغاز و برگزاری این مراسم از طریق رسانه ها به مردم استان خوزستان اعلام خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.