ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64849
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۲۵
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
آئین وداع با شهید عارف کایدخورده در دزفول برگزار شد

آئین وداع با شهید عارف کایدخورده در دزفول برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، شهید عارف کایدخورده از استان خوزستان روز یکشنبه 28 آبان ماه همزمان با 30 صفر المظفر سال 1439 هجری قمری و سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مقابله با تروریست‌های تکفیری در شهر آلبوکمال استان دیرالزور سوریه به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، شهید عارف کایدخورده از استان خوزستان روز یکشنبه 28 آبان ماه همزمان با 30 صفر المظفر سال 1439 هجری قمری و سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مقابله با تروریست‌های تکفیری در شهر آلبوکمال استان دیرالزور سوریه به شهادت رسید و عند ربهم یرزقون شد.

در همین ارتباط میرعبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: شهید عارف کایدخورده از جوانان شهرستان دزفول است که در راه دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید شامگاه روز سه‌شنبه 30 آبان ماه به خاک وطن منتقل شد و مورد استقبال مردم شهیدپرور استان خوزستان قرار گرفت.

آیین استقبال از پیکر مطهر شهید عارف کایدخورده از شهدای مدافع حرم خوزستان در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمعی آبادان برگزار انجام شد که جمع زیادی از مردم آبادان و دزفول در این برنامه حضور داشتند.

پس از استقبال رسمی در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمعی، پیکر پاک شهید مدافع حرم عارف کایدخورده به سپاه ناحیه آبادان و دیار سردار شهید سعید سیاح‌طاهری و شهید احمد مکیان منتقل شد.

مراسم وداع با این شهید مدافع حرم با حضور پرشور و باشکوه مردم شهرهای مختلف استان خوزستان از جمله اهالی شهرهای همچون آبادان، خرمشهر، اهواز و دزفول سپاه ناحیه آبادان برگزار شد.

صبح روز چهارشنبه اول آذر ماه پیکر مطهر شهید عارف کایدخورده از شهدای مدافع حرم خوزستان از آبادان به شهر دزفول و دیار شهید مهدی نظری و شهید عادل سعد منتقل شد.

همشهریان شهید سید مجتبی ابوالقاسمی، شهید علیرضا حاجیوند قیاسی و شهید محمد زلقی به استقبال فرزند شهید خود آمدند و پیکر پاک شهید مدافع حرم عارف کایدخورده را در برگرفتند.

پیکر این شهید مدافع حرم پس از استقبال به حرم نورانی حضرت محمد بن جعفر طیار(ع) منتقل شد و اهالی پایتخت مقاومت ایران در کنار شهید خود به عزاداری پرداختند.

مراسم وداع با شهید کایدخورده نیز با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا و جوانان خوزستانی در دزفول انجام شد.

این برنامه معنوی با حضور پرشور مردم خوزستان به ویژه جوانان و نوجوانان در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد و همگان به آخرین شهید مدافع حرم خوزستان ادای احترام کردند.

به دلیل استقبال باشکوه از شهید عارف کایدخورده، پیکر این شهید با تاخیر به مراسم وداع در حسینیه ثارالله دزفول وارد شد.

همچنین با حضور مردم و خانواده شهدا آیین تشییع پیکر پاک شهید عارف کایدخورده از شهدای مدافع حرم خوزستان در دزفول و دیار شهید امیرعلی هیودی برگزار می‌شود.

آیین تشییع پیکر پاک این شهید مدافع حرم صبح روز پنج‌شنبه دوم آذر ماه انجام می‌شود و مردم پایتخت مقاومت ایران فرزند دلیر خود را بدرقه می‌کنند.

این برنامه از کنار مزار شهدای گمنام دزفول واقع در امامزاده رودبند آغاز می‌شود و تا گلزار شهدای شهیدآباد این دیار ادامه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.