ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64863
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۳۹
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
سالگرد شهید جبار دریساوی در اهواز برگزار می‌شود

سالگرد شهید جبار دریساوی در اهواز برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید جبار دریساوی، از شهدای مدافع حرم استان خوزستان آیین بزرگداشتی در اهواز برگزار می‌شود. این برنامه معنوی با حضور اقشار مختلف مردم همزمان با هفته گرامیداشت بسیج روز جمعه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید جبار دریساوی، از شهدای مدافع حرم استان خوزستان آیین بزرگداشتی در اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه معنوی با حضور اقشار مختلف مردم همزمان با هفته گرامیداشت بسیج روز جمعه سوم آذر ماه بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود که مردم خوزستان به ویژه اهالی خرمشهر و اهواز یاد این شهید مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

آیین بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید جبار دریساوی، از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در مسجد امام خمینی(ره) اهواز واقع در منطقه کیانشهر جنب ساختمان جدید شهرداری منطقه 2 اهواز انجام می‌شود.

در این برنامه آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده امام جمعه موقت اهواز و برادر شهید سید محمدرضا حسن‌زاده سخنرانی می‌کند و برخی از ویژگی‌های سردار رشید اسلام شهید جبار دریساوی را برای حاضران بازگو می‌کند.

همچنین در آیین بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید جبار دریساوی، از شهدای مدافع حرم استان خوزستان بهنام منصوری از مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی و نوحه خوانی می‌پردازد.

جمعی از خانواده‌های معظم شهدا به ویژه خانواده شهدای مدافع حرم خوزسان نیز در آیین بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید جبار دریساوی، از شهدای مدافع حرم استان خوزستان حضور می‌یابند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، سردار رشید اسلام شهید جبار(فرید) دریساوی فرزند حسن در تاریخ 17 دی ماه سال 1346 در خرمشهر دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس در صف رزمندگان اسلام به نبرد با دشمنان به ویژه رژیم بعث عراق پرداخت.

با هجوم و حملات تروریستی گروه‌های تکفیری به ویژه داعش به شهرهای سوریه، به منظور دفاع حرمین مطهر حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به این کشور عزیمت کرد تا اینکه در روز 16 مهر ماه سال 1393 در استان حلب به فیض شهادت نائل آمد.

شهید جبار دریساوی هنگام شهادت 47 سال سن داشت و یک فرزند پسر و یک دختر از او به یادگار مانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.