ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64867
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۴۰
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
حکومت داعش به لطف کمک‌های مستشاری سپاه سرنگون شد

حکومت داعش به لطف کمک‌های مستشاری سپاه سرنگون شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در مشهد برگزار شد با اشاره به اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی همان فرهنگی است که قرآن اشاره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در مشهد برگزار شد با اشاره به اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی همان فرهنگی است که قرآن اشاره کرده است، اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم که تفکر بسیجی را گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه اتفاقی که باید در سوریه و عراق می‌افتاد و مقاومت پیروز می شد امروز رخ داده است، افزود: ثمرات تفکر بسیجی را در پیروزی‌های محور مقاومت سوریه و عراق می‌بینیم.

بیشتر بخوایند:

اعلام آمادگی نیروهای مسلح برای جلوگیری از بروز فتنه‌های مشابه داعش

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد : دفاع مقدس موجب شد تا افراد شاخص و رزمندگان زیادی وارد میدان شوند و چهره شوند‌ و تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به اینکه جغرافیایی که تروریست‌های داعش در اختیار داشتند بسیار وسیع بود، ادامه داد: کار خیلی بزرگی رزمندگان ما انجام دادند و حکومت داعش را سرنگون کردند. امروز اتفاق بزرگی در عالم اسلام افتاد و این موضوع به لطف کمک‌های مستشاری سپاه بود.

سردار پورجمشیدیان اضافه کرد : مردم امروز به برکت انقلاب اسلامی و فرهنگ قرآنی نشات گرفته از آن، در پیاده روی اربعین با اشتیاق حضور پیدا می‌کنند و این موضوع لرزه بر اندام استکبار انداخته است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان ابعاد تفکرات تکفیری‌ها تاکید کرد: تکفیری‌ها با تمام توان به قصد نابودی عتبات و حرم آمده بودند اما در میدان نبرد شکست سختی خوردند.

وی گفت: فهم قرآن، فهمیدن و عمل به قران بسیار مهم است و اگر این فرهنگ را پیاده سازی کنیم موفق خواهیم شد.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه قرائت و فهم قرآن از اهمیت بسیاری برخوردار است، اضافه کرد: امام حسین (ع) و امیر المومنین (ع) و سایر ائمه (ع) به شهادت رسیدند تا احکام قرآن پیاده شود.

وی اضافه کرد: من در جبهه دفاع مقدس و مقاومت دیدم که رزمندگان هیچگاه قرآن را رها نکردند و این راه  مسیر موفقیت است. ما در نیروی زمینی آمادگی داریم که بالاترین حمایت‌های ما از برنامه های قرآنی باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.