ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64869
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۴۰
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
هدایت‌های داهیانه رهبری شجره خبیثه داعش را از کره خاکی محو کرد

هدایت‌های داهیانه رهبری شجره خبیثه داعش را از کره خاکی محو کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرج کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در کنگره تشکل متبوعش که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: بنای تاسیس مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در سال 80 به عنوان تشکلی اصلاح طلب با پایبندی به […]

هدایت‌های داهیانه رهبری شجره خبیثه داعش را از کره خاکی محو کردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرج کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در کنگره تشکل متبوعش که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: بنای تاسیس مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در سال 80 به عنوان تشکلی اصلاح طلب با پایبندی به اسلام ناب محمدی(ص)، قانون اساسی، ولایت فقیه و… گذاشته شد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های موثر توانستیم در سال 82 مجوز رسمی فعالیت را دریافت کنیم، در عرض این 16 سال در همه امور و فعالیت های سیاسی با مجموعه جریان اصلاحات همراه بودیم.

کمیجان اضافه کرد: ما ساختار حزبی خود را براساس مناطق مناطق و نواحی آموزش و پرورش پیش بینی و خود را موظف کردیم که در هر منطقه آموزش و پرورش یک حوزه حزبی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در کل کشور 750 منطقه آموزش پرورش داریم، گفت: تا امروز توانستیم در 521 منطقه آموزش و پرورش حوزه حزبی خود را با عضویت 6325 نفر عضو رسمی با ابلاغ مسئولان ارکان مجمع راه اندازی کنیم.

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی تصریح کرد: تا پایان سال در همه مناطق آموزش و پرورش حوزه های حزبی خود را با کمک و همکاری روز افزون شعبات راه اندازی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: باور داریم که اصل ولایت فقیه یکی از اصول محوری قانون اساسی و یادگار امام راحل است، حرکت حول محور سیاست های کلی نظام که از سوی رهبری ترسیم می شوند را تضمین کننده امنیت، وحدت و … می دانیم.

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی خاطر نشان کرد: در جریان جبهه مقاومت، هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری دستاوردهای عظیمی را برای ممالک اسلامی داشته است و شجره خبیثه داعش را از کره خاکی محو کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.