ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64873
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۴۰
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
ضرورت رایزنی‌های دو و چندجانبه ایران و ترکیه/امکان گسترش تفکرات داعشی در بستری دیگر

ضرورت رایزنی‌های دو و چندجانبه ایران و ترکیه/امکان گسترش تفکرات داعشی در بستری دیگر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسن قشقاوی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی در حاشیه اجلاس مجمع عمومی بین‌المجالس آسیایی در استانبول، درباره نشست سه جانبه روسای جمهور ترکیه، ایران و روسیه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسن قشقاوی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی در حاشیه اجلاس مجمع عمومی بین‌المجالس آسیایی در استانبول، درباره نشست سه جانبه روسای جمهور ترکیه، ایران و روسیه در شهر سوچی، گفت: با توجه به بستری که اجلاس پیشین در این زمینه به وجود آورده، انتظار ما از این نشست مثبت است.
وی اضافه کرد: نشست سوچی به عبارتی ادامه نشست آستانه محسوب می‌شود و برای نخستین بار روسای سه کشور در این سطح در مورد وضعیت سوریه گفت‌وگو می‌کنند.
معاون وزیر خارجه همچنین خاطرنشان کرد: بین مقامات ارشد دو کشور مهم، همسایه و مسلمان یعنی ترکیه و ایران تاکنون 4 دیدار در سطوح مختلف؛ ریاست جمهوری، معان اول رئیس جمهوری ایران با نخست وزیر ترکیه و روساس مجلس صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه تحولات منطقه ایجاب می‌کند دو کشور با هم رایزنی‌های فشرده در سطوح دو یا چندجانبه انجام دهند، اظهار داشت: همچنین زمینه مناسب برای توسعه مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف میسر است. امیدواریم حجم مناسبات اقتصادی طبق اهداف دو کشور به 30 میلیارد دلار برسد.
قشقاوی بیان کرد: شاید از لحاظ نظامی سیطره گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه پایان یافته باشد، اما تفکرات و فرهنگ داعشی هر لحظه امکان دارد در بستری دیگر گسترش یابد. بنابراین باید با رایزنی، این تفکر افراطی را به طور کلی از بین برد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.