ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64877
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۴۷
  • 319 بازدید
  • ارسال توسط :
زندگینامه شهید رحیم غروبی حاوی درس های بسیاری است

زندگینامه شهید رحیم غروبی حاوی درس های بسیاری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رادفر در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه با تاکید بر اینکه هر زمان فرصت و وقت لازم داشته باشم به مطالعه کتاب می پردازم اظهار کرد: البته در گذشته فرصت مطالعه کتاب بیشتر بود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رادفر در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه با تاکید بر اینکه هر زمان فرصت و وقت لازم داشته باشم به مطالعه کتاب می پردازم اظهار کرد: البته در گذشته فرصت مطالعه کتاب بیشتر بود اما شاید هم اکنون به سبب مشغله کاری، نسبت به گذشته کمتر شده است.

وی تصریح کرد: در حالت کلی سعی می کنم که همیشه از مطالعه کتاب غافل نشوم چون لازم است که اطلاعات پیرامونی خود را افزایش داده و شغل بنده نیز ایجاب می کند که همواره مطالعه داشته باشم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به آخرین کتابی که خوانده است افزود: کتاب"از ارس تا کرانه اروند" که اتفاقا دیروز مطالعه آن را به پایان رساندم آخرین کتاب مورد مطالعه بنده که در رابطه با زندگانی شهید دکتر رحیم غروبی بوده است، بود.

وی با اشاره به اینکه هر روز تحلیل های مختلف را مورد رصد قرار می دهم بیان کرد: علاوه بر آن روزانه به مطالعه اخبار و رصد سایت های خبری مختلف می پردازم.

رادفر با بیان اینکه تاکنون کتاب های خوب و مناسب فراوانی را مطالعه کرده است گفت: اما اینکه بگویم کدام کتابی که خوانده ام بهترین کتاب بوده است کمی مشکل است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.