ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64881
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۵۴
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
‌توطئه‌های استکبار ‌ ‌با ‌دشمن‌شناسی رهبر معظم انقلاب‌‌ خنثی شد‌ه است

‌توطئه‌های استکبار ‌ ‌با ‌دشمن‌شناسی رهبر معظم انقلاب‌‌ خنثی شد‌ه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسلامی‌تبار ‌چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید سید‌محمد کاظم زاده پیروزی جبهه مقاومت و شکست داعش را تبریک گفت و اظهارداشت: خداوند توطئه دشمنان را خنثی کرد و این پیروزی بزرگ را بعد از دو ماه عزاداری  به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسلامی‌تبار ‌چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید سید‌محمد کاظم زاده پیروزی جبهه مقاومت و شکست داعش را تبریک گفت و اظهارداشت: خداوند توطئه دشمنان را خنثی کرد و این پیروزی بزرگ را بعد از دو ماه عزاداری  به ملت دلیر و همیشه در صحنه ایران هدیه داد.

امام جمعه موقت کاشان بیان کرد: شجره خبیثه داعش یکی از توطئه‌های استکبار جهانی بود که با تدبیر و دشمن‌شناسی رهبر معظم انقلاب‌، تمامی توطئه‌های آن‌ها یکی بعد از دیگری خنثی شد و نهایتا خودشان را نابود ساخت و شکست سخت و سنگینی را بر آمریکا تحمیل کرد.

استاد حوزه  با بیان اینکه جنایات داعش در سوریه و عراق در دنیا کم‌سابقه بود خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم فاطمیون افغانستان‌، زینبیون پاکستان و حیدریون عراق‌، نیروهای جبهه مقاومت اعم از حشد‌الشعبی، ارتش و دیگر نیروهای مبارز با دادن جان خود را در راه اسلام و مقابله با داعش باعث شدند امنیت در منطقه حاکم شود.

وی تصریح کرد: شکست داعش تنها با توکل به خدا و با کمک ائمه اطهار(س) و دعای شهدا عملی شد زیرا شهدا بر همه امور کشور نظارت دارند  و اعمال و رفتار ما را نیز مشاهده می‌کنند و با دعای آنان این پیروزی به دست آمد.

امام‌ جمعه موقت کاشان اذعان داشت: حمله داعش به عراق و سوریه بهانه بود و هدف اصلی داعش نابودی جمهوری اسلامی ایران بود که رهبر فرزانه انقلاب با روشنگری های و رهنمودهای داهیانه خود نقشه دشمن را نقش برآب کرد. 

اسلامی تبار ضمن اشاره به نقش مهم سپاه و فرماندهی سردار سلیمانی در پیروزی جبهه مقاومت افزود: شهدای مدافع حرم بر خلاف شهدای دفاع مقدس  با مخالفت فراوان بعضی احزاب با داعش جنگیدند و آن‌ها را به زبالدان تاریخ فرستادند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین مهدی سلیمانی اردهالی نیز اظهار داشت: استکبار و صهیونیست فهمیده آنچه که باعث به چالش کشیده شدن آنهاست نظام جمهوری اسلامی ایران است‌، کشوری که مانع فروپاشی عراق شد پس دشمن هیچگاه دست از سر ما برنخواهد داشت و توطئه های او ادامه خواهد داشت لذا ما باید با قدرت و اقتدار در مقابل دشمن بایستیم.

امام جمعه اردهال کاشان تصریح کرد: برای مقابله با دشمن داشتن بصیرت و انسجام بین همه نیروها و جناح های سیاسی لازم است و تا زمانی که وحدت داشته باشیم و هوشیار باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.