ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64909
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۲۲
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
آخرین مانع از مسیر حرکت محور مقاومت برداشته شد

آخرین مانع از مسیر حرکت محور مقاومت برداشته شد

امیر عباس طایفه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان تهران ضمن تبریک پیروزی لشکر مسلمانان در دو جبهه عراق و سوریه اظهار کرد: پیروزی در عراق و سوریه ممکن نمی‌شد جز با الحاق بسیج مردمی در دفاع از وطن و این مهم با محوریت ایران اسلامی شدنی شد تا ریشه داعش که فتنه سیاه […]

امیر عباس طایفه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان تهران ضمن تبریک پیروزی لشکر مسلمانان در دو جبهه عراق و سوریه اظهار کرد: پیروزی در عراق و سوریه ممکن نمی‌شد جز با الحاق بسیج مردمی در دفاع از وطن و این مهم با محوریت ایران اسلامی شدنی شد تا ریشه داعش که فتنه سیاه و خبیث بود از جا کنده شود.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی با توجه به ارزیابی و شرایط منطقه‌ای انتظار پیروزی جبهه محور مقاومت را داشتند؛ به همین دلیل، رژیم صهیونیستی نگرانی خود را با ساخت و برپایی پایگاه‌های هوایی آمریکا در سرزمین‌های اشغالی نشان داد تا بر ایمنی خود بیفزاید.

رئیس هیأت‌مدیره انجمن خادمان شهدای حرم گفت: رژیم صهیونیستی باید نگران باشد، زیرا نیروهای محور مقاومت حرکت خود را برای رسیدن به هدف اصلی و مقصد نهایی یعنی همان پاکسازی مناطق اشغالی فلسطین ادامه خواهد داد.

طایفه اظهار کرد: ارزیابی بنده از عراق و سوریه این است که دیگر نیروهای آمریکایی نمی‌توانند در قالب ائتلاف وارد این سرزمین‌ها شوند و برای زنده ماندن داعش تلاش کنند؛ مردم این دو کشور آن‌ها را به‌عنوان متجاوز می‌شناسند و دیگر به آن‌ها اجازه حرکتی نخواهند داد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص نگرانی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بیان داشت: نتانیاهو از یکپارچگی و همبستگی محور مقاومت هراس داشت و برای همین در تلاش برای دودستگی میان مردم می‌شد؛ اکنون با پیروزی‌های به‌دست‌آمده نیروهای جبهه مقاومت در آمادگی کامل به سر می‌برند و این به خاطر راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب و حرکت سردار سلیمانی و همبستگی و اتحاد و ساماندهی بسیج در این دو کشور است.

رئیس هیأت‌مدیره انجمن خادمان شهدای حرم اظهار کری: تولی یعنی شناخت ولایت فقیه، گوش دادن به فرمایشات مقام عظمای ولایت، عمل کردن و نشر فرمایشات ایشان که باید به‌خوبی انجام شود.

وی افزود: تبری نیز رسیدن به مسأله دشمن‌شناسی که آن را می‌توان در زیارت عاشورا یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.