ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64921
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۳۱
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر مطهر شهید مدافع‌حرم در قزوین تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع‌حرم در قزوین تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، با پایان حیات تروریست های داعش در کشورهای مسلمان که به برکت ایستادگی مردم و خون شهدای مدافعان حرم حاصل شده است امروز مردم قزوین میزبان شهیدی بودند که با نثار جان خویش نقش مهمی در نابودی داعش داشتند. شهید مدافع‌حرم روح‌الله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، با پایان حیات تروریست های داعش در کشورهای مسلمان که به برکت ایستادگی مردم و خون شهدای مدافعان حرم حاصل شده است امروز مردم قزوین میزبان شهیدی بودند که با نثار جان خویش نقش مهمی در نابودی داعش داشتند.

شهید مدافع‌حرم روح‌الله رحیمی از لشگر فاطمیون که در آزادسازی کشور سوریه از دست تروریست های داعش سهیم بود امروز بر روی دستان مردم قدرشناس مردم قزوین از امامزاده اسماعیل(ع) به سمت امامزاده حسین(ع) تشییع و در گلزار شهدای قزوین به خاک سپرده شد و مردم قزوین بار دیگر وفاداری خود به شهدا را اثبات کردند.

این مراسم با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد.

شهید مدافع حرم روح‌الله رحیمی، متولد ۱۳۷۷، مجرد، از اتباع افغانستان و اهل چوبیندر می‌باشد، وی ۳ سال است که از لشگر فاطمیون در جبهه مقاومت سوریه حضور داشته که طی هفته گذشته حین درگیری با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسیده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.