ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64933
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۴۵
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم یادواره شهدا، مجلس عزت و غرور است

مراسم یادواره شهدا، مجلس عزت و غرور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر درشرق گلستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار ‘علی اکبرنژاد’ چهارشنبه شب در یادواره 42 شهید محله شهید کلاهدوز این شهرستان گفت: به برکت خون شهیدان، امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار است.وی با اشاره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر درشرق گلستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار ‘علی اکبرنژاد’ چهارشنبه شب در یادواره 42 شهید محله شهید کلاهدوز این شهرستان گفت: به برکت خون شهیدان، امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار است.
وی با اشاره به جنگ تحمیلی هشت ساله و اینکه در این جنگ بیشتر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی حامی صدام بودند، افزود: با این حال رزمندگان ما با سلاح ایمان و معنویت و با پیروی از منویات امام راحل، در برابر زورگویی دشمنان جهان ایستادند و به پیروزی رسیدند.
سردار اکبرنژاد اضافه کرد: به عنوان یک کارشناس نظامی می گویم که تمام محاسبات نظامی دشمن برای سرنگونی انقلاب نوپای اسلامی ملت ایران درست بود اما آنچه سبب پیروزی ما در این جنگ نابرابر شد، قدرت ایمان و معنویت، شجاعت و اخلاص رزمندگان و رهبری های امام راحل و نیز مهمتر از این دو، نصرت الهی بود.
وی با اشاره به شکست گروهک تکفیری داعش و تبریک این موفقیت بزرگ به ملت ایران و دیگر ملت های مسلمان منطقه، تصریح کرد: اگر جانفشانی رزمندگان و شهیدان مدافع حرم ما و نیز بسیج مردمی عراق و سوریه نبود، اکنون این گروهک ملعون که شکل گیری آن بدون تردید توسط آمریکا و اسرائیل بوده، حکومتی مستقل دراین دو کشور تشکیل داده بود.
این فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس همچنین با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: این جنگ از همان ابتدای پیروزی انقلاب در قالب جنگ فکر و باورها و دزدیدن اعتقادات مردم آغاز شد و اکنون به شیوه های مختلف ادامه دارد.
سردار اکبرنژاد باتاکید برضرورت آگاهی و هوشیاری مردم نسبت به جنگ نرم دشمنان، افزود: مادامی که ملت پر افتخار و با شرف ایران با ایمان و معنویت در صحنه حاضر و وفادار به امام، رهبری و نظام اسلامی باشد، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.
شهرستان آزادشهر با افزون بر 94 هزار نفر جمعیت واقع درشرق گلستان، تاکنون 225 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.