ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64946
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۵۱
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
گروههای افراطی مانند داعش خسارات زیادی به جهان اسلام وارد کردند

گروههای افراطی مانند داعش خسارات زیادی به جهان اسلام وارد کردند

مولوی عبدالمجید مرادزهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کشورهای منطقه باید عوامل شکل گیری گروههای تکفیری و تروریستی مانند داعش را ریشه یابی کنند. وی تاکید کرد: اگرچه اکنون گروه داعش به لحاظ ظاهری از بین رفته و دیگر روی زمین وجود ندارد اما عاملان اصلی شکل دهی این […]

مولوی عبدالمجید مرادزهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کشورهای منطقه باید عوامل شکل گیری گروههای تکفیری و تروریستی مانند داعش را ریشه یابی کنند.
وی تاکید کرد: اگرچه اکنون گروه داعش به لحاظ ظاهری از بین رفته و دیگر روی زمین وجود ندارد اما عاملان اصلی شکل دهی این گروه تکفیری در حال تغییر برنامه ها و تاکتیک های خود هستند.
مدیر انتشارات فاروق اعظم اهل سنت زاهدان ادامه داد: لازمه جلوگیری از ادامه مشکلاتی که احتمال دارد داعش برای جهان اسلام بوجود آورد این است که حکومت های منطقه در برنامه ها و دیدگاه های خودشان تجدید نظر کرده و همچون ایران اسلامی اسلام واقعی را در کشورهای خود حکمفرما کنند.
این روحانی اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: این کشورها باید علل و عواملی که محصول آن شکل گیری این گروه تکفیری بود را شناسایی و ریشه یابی کنند.
مولوی مرادزهی گفت: اجرای عدالت اسلامی و اجتماعی سبب نزدیکی بیشتر ملت ها و دولت ها، ایجاد وحدت و انسجام و جلوگیری از به وجود آمدن گروههای افراطی می شود.
وی گفت: بازسازی خسارات مادی و ظاهری داعش در عراق، سوریه و دیگر مناطق چندین سال و دهه طول می کشد اما نباید فراموش کرد که به لحاظ معنوی چه انسان های دانشمند و اندیشمندی توسط این گروه تکفیری از بین رفتند که نبود آنان به هیچ عنوان قابل جبران نیست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، روز سه شنبه با ارسال نامه ای به محضر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، پایان داعش را اعلام و این پیروزی را تبریک گفت.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.