ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64948
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۵۱
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز آخرین مرحله عملیات پاکسازی عراق از لوث وجود تروریست‌های داعش + نقشه میدانی

آغاز آخرین مرحله عملیات پاکسازی عراق از لوث وجود تروریست‌های داعش + نقشه میدانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق؛ از صبح امروز، نیروهای بسیج مردمی، پلیس فدرال و نیروی هوایی ارتش عراق آخرین مرحله  عملیات پاکسازی مناطق آلوده به عناصر تروریستی داعش را در استان های صلاح الدین، الانبار و نینوا آغاز کردند. در گام نخست، نیروهای عراقی، پاکسازی صحرای غربی را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق؛ از صبح امروز، نیروهای بسیج مردمی، پلیس فدرال و نیروی هوایی ارتش عراق آخرین مرحله  عملیات پاکسازی مناطق آلوده به عناصر تروریستی داعش را در استان های صلاح الدین، الانبار و نینوا آغاز کردند.

در گام نخست، نیروهای عراقی، پاکسازی صحرای غربی را در بخش شمال شرق استان صلاح الدین،جنوب و جنوب غرب استان نینوا و شمال غرب استان الانبار در دستور کار قرار دادند و موفق شدند در محورهای مختلف پیشروی کنند.

تا لحظه تنظیم این خبر، نیروهای تیپ 26 بسیج مردمی عراق مستقر در مرکز استان نینوا در محور منطقه راهبردی «الحضر» موفق شده اند روستاهای «الشیخان و الشیخه» را از وجود تروریست های داعش پاکسازی کنند.

مناطق آزاد شده در جنوب منطقه راهبردی «الحضر» واقع شده اند؛ در جریان درگیری ها یک ساعت گذشته تاکنون 25 تن از تروریست های داعش کشته و زخمی شدند. مقادیری قابل توجه از تجهیزات تروریست ها هم در ساعات ابتدایی عملیات منهدم شدند.

از شمال استان صلاح الدین و حومه شهر بیجی هم خبر می رسد، نیروهای تیپ 8 بسیج مردمی و تیپ 9 زرهی ارتش عراق پس از درگیری های سنگین موفق شدند منطقه راهبردی «المالحه» را از اشغال تروریست های داعش خارج کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، مجموع مساحت آلوده به عناصر تروریستی داعش در استان های الانبار، صلاح الدین و نینوا به ترتیب حدود 4، 2 و 14 هزار کیلومتر مربع است؛ با پاکسازی این مناطق عراق به طور کامل از لوث وجود گروه تروریستی داعش  پاکسازی می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.