ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64950
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۰۰
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
وداع با جانباز شهید مدافع حرم در مسجد الانبیا

وداع با جانباز شهید مدافع حرم در مسجد الانبیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، حمیدرضا ضیایی، 30 آبان در جریان آزادسازی شهر بوکمال سوریه به جمع همسنگران خود در کاروان شهدای مدافع حرم پیوست. شهید ضیایی که از تجربه سال‌های حضور در جبهه های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی برخوردار بود و  با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، حمیدرضا ضیایی، 30 آبان در جریان آزادسازی شهر بوکمال سوریه به جمع همسنگران خود در کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

شهید ضیایی که از تجربه سال‌های حضور در جبهه های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی برخوردار بود و  با ثبت رشادت‌ها و دلاوری‌های خود به افتخار جانبازی نیز نائل شده بود،‌ با حضور داوطلبانه در کشور سوریه مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های فراوانی از خود نشان داد.

این شهید گرانقدر در سال‌های پس از جنگ تحمیلی نیز در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فعالانه حضوری چشمگیر و تاثیرگذار داشت و خدماتی ارزشمند از خود بر جای گذاشت.

مراسم وداع با این قهرمان ملی قرار است فردا جمعه، از ساعت هشت صبح در مسجد الانبیا واقع در خیابان ششم نیروهوایی، نبش 5/30 برگزار شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.