ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64965
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۰۶
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
طالبان و داعش در قاچاق انسان دست دارند

طالبان و داعش در قاچاق انسان دست دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندۀ دائمی ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل متحد می‌گوید که طالبان و داعش در قاچاق انسان دست دارند.  نیکی هیلی افزود که ایالات متحده نه تنها به شکست گروه‌های طالبان و داعش متعهد است بلکه به قربانیان قاچاق انسان […]

طالبان و داعش در قاچاق انسان دست دارندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندۀ دائمی ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل متحد می‌گوید که طالبان و داعش در قاچاق انسان دست دارند. 

نیکی هیلی افزود که ایالات متحده نه تنها به شکست گروه‌های طالبان و داعش متعهد است بلکه به قربانیان قاچاق انسان در جهان کمک خواهد کرد.

در همین حال یک گزارش تازه سازمان ملل متحد نشان می‌دهد که گروه‌های تروریستی به‌گونۀ گسترده در قاچاق انسان دست دارند و در کنار اینکه از قاچاق شدگان استفاده‌های سو جنسی می‌کنند، برخی ازگروه‌ها اعضای بدن آنان را به فروش می‌رسانند.

نیکی هیلی، نماینده دائمی ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: «همان گونه که در گزارش دبیر کل سازمان ملل متحد آمده است قربانیان قاچاق گروه‌های تندرویی چون داعش و طالبان، از فشارهای سخت رنج می‌برند. ایالات متحده نه تنها این که به شکست این گروه‌های تندرو خشونت طلب متعهد است، بلکه  به قربانیان قاچاق کمک می‌کند.»

در این نشست بر وضع فشارها و تحریم‌های بیشتر بر گروه‌های تروریستی تأکید شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.