ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64971
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۱۴
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
تفکر بسیجی؛نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی است

تفکر بسیجی؛نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل صبح امروز سرهنگ جهانگیر انصاری با حضور در جمع دانش آموزان مدرسه یادگار امام (ره) یاسوج به تبیین تفکر و اندیشه بسیجی پرداخت و گفت : این تفکر و اندیشه ، یک تفکر واندیشه عاشورایی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل صبح امروز سرهنگ جهانگیر انصاری با حضور در جمع دانش آموزان مدرسه یادگار امام (ره) یاسوج به تبیین تفکر و اندیشه بسیجی پرداخت و گفت : این تفکر و اندیشه ، یک تفکر واندیشه عاشورایی است . تفکر و اندیشه ای که یک نوجوان را از روستاهای محروم بویراحمد به سمت بسیج می کشاند و از این طریق وارد جنگ می شود و حالا شما باید در استمرار این راهی که شهیدان عزیز انتخاب کرده اند گام بردارید و در این تفکر و اندیشه ثابت قدم باشید .

 

انصاری افزود : این تفکر واندیشه عاشورایی و بسیجی بود که نظام اسلامی توانست به وسیله آن حکومت طاغوت و ظلم و جور و ستم ، که با پشتیبانی استکبار جهانی و در رأس آن امریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی ، از ایران اسلامی به عنوان ژاندارم منطقه استفاده می کردند ، با رهبری های مدبرانه امام عزیز سرنگون کرد و ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام تبدیل شد .

 

وی در ادامه گفت : در آن زمان با وجود همه مشکلات در مقابل استکبار ایستادند و مرگ بر امریکا گفتند در حالی که کسی جرات نمی کرد به یک سرباز امریکایی ، مرگ بگوید و به او تعرض کند .

 

سرهنگ انصاری ادامه داد : ماحصل حماسه سازی های شهیدان عزیز به خصوص 36 هزار دانش آموز شهید ، قدرت و صلابتی است که قدرت مندترین کشورهای دنیا را به پای میز مذاکره بیاورد .

 

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان در ادامه صحبت های خود به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند " بسیج مدرسه عشق است " اشاره کرد و افزود : دانش آموزان این مدرسه حسین فهمیده هایی بودند که وقتی از دانش آموزان سوری و لبنانی و …سوال می شود درس شجاعت را از چه کسی آموخته اید ، می گویند : حسین فهمیده و زمانی که از حسین فهمیده ها سوال می شد که این تفکر را از کجا یاد گرفتید ، می گویند این تفکر و اندیشه عاشورایی است .

 

وی ادامه داد : در خط مقدم معلمین در کنار دانش آموزان می جنگیدند و در پشت خاکریز به دانش آموزان  درس می دادند و در حقیقت در دو عرصه تعلیم و دفاع از دین خدا می جنگیدند .

 

انصاری افزود : اگر در کشور عراق و سوریه بسیج عمومی شکل نگرفته بود و ژنرال های کارکشته ایران اسلامی وارد این عرصه نمی شدند ، اکنون مردم سوریه و عراق پیروزی بر داعش را جشن نمی گرفتند .

 

وی به احیای اسلام ناب توسط امام خمینی (ره) به وسیله همین تفکر اشاره کرد و ادامه داد : دشمن همین تفکر را هدف قرار داده است و امروزه باید مواظب فضای مجازی که آن را اینقدر آلوده کرده اند ، باشید .

 

انصاری در ادامه بیان کرد : دنیا می داند که بسیج گره گشای گره های کوری است که هیچ کس قادر به باز کردن آن نیست و در هرعرصه و جنگی که گره ای برای نظام اسلامی به وجود آمده است ، با حضور و حماسه آفرینی خود و تبعیت از ولایت و لبیک گویی به امام حاضرشان ، آن را باز کردند .

 

سرهنگ انصاری در پایان توصیه هایی به دانش آموزان داشت و گفت : شهدای دانش آموز وظیفه شان را انجام دادند و تا تاریخ زنده است ، نام و یاد شهیدان عزیزی همچون حسین فهمیده ها زنده است ، زندگی نامه شهدا را مطالعه کنید و به آن وظیفه و رسالتی که در استمرار این راه دارید عمل کنید که اگر غافل شوید در آتش قهر الهی خواهید سوخت .

انتهای پیام /

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.