ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64975
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۱۴
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر شهید مدافع حرم در سبزوار تشییع شد

پیکر شهید مدافع حرم در سبزوار تشییع شد

تشییع کنندگان با سردادن شعارهای لبیک یا حسین، لبیک یا زینب، حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است، ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند، الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پیکر مطهر این شهید را تشییع کردند.امام جمعه سبزوار در این مراسم گفت: شهدای مدافع حرم با تشخیص فتنه […]

تشییع کنندگان با سردادن شعارهای لبیک یا حسین، لبیک یا زینب، حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است، ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند، الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پیکر مطهر این شهید را تشییع کردند.
امام جمعه سبزوار در این مراسم گفت: شهدای مدافع حرم با تشخیص فتنه از مکتب اهل بیت(ع) و ولایت فقیه در مقابل استکبار و وهابیون دفاع کردند.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه افزود: استکبار جهانی به بهانه مبارزه با تروریسم، داعش را مجهز و مسلح کرد تا علاوه بر ایجاد حاشیه امنیت برای رژیم صهیونیستی جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی را تضعیف کنند.
وی ادامه داد: مرجعیت شیعه، ولایت فقیه و رشادت مدافعان حرم تمام توطئه استکبار را خنثی کرد و به عمر داعش پایان داد. امروز امنیت، عزت و پیشرفتهای جمهوری اسلامی مرهون رشادت خون شهدا است و انقلاب اسلامی به الگویی برای دیگر کشورها به منظور مبارزه با استکبارو حفظ استقلال تبدیل شده است.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار نیز گفت: شهید مهدی موحدنیا یکی از رزمندگان سبزواری جبهه مقاومت بود که 27 آبان ماه گذشته درشب شهادت امام رضا(ع) در شهر بوکمال سوریه توسط مزدوران گروهک تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مهدی محتشم افزود: شهید مهدی موحد نیا به عنوان ششمین شهید مدافع حرم شهرستانهای غرب خراسان رضوی است که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسید.
پس از اقامه نماز توسط امام جمعه شهر سبزوار و تشیع باشکوه، پیکر پاک شهید مهدی موحدنیا در گلزار شهدای سبزوار آرام گرفت.
شهرستان سبزوار حدود هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و حدود چهار هزار جانباز و ایثارگر دارد. مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی **انتشار: حسین کریم زاده
8145/7495/1858

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.