ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64977
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۱۴
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
آتش‌سوزی یک منزل در اردوگاه شهید ناصری ساوه/ سوختگی شدید ۴ نفر

آتش‌سوزی یک منزل در اردوگاه شهید ناصری ساوه/ سوختگی شدید ۴ نفر

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در دقایق اولیه بامداد امروز(پنجشنبه)، آتش سوزی یک ساختمان در اردوگاه شهید ناصری ساوه به مرکز فوریت های پزشکی این شهرستان اطلاع داده شد. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی سانحه بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس […]

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در دقایق اولیه بامداد امروز(پنجشنبه)، آتش سوزی یک ساختمان در اردوگاه شهید ناصری ساوه به مرکز فوریت های پزشکی این شهرستان اطلاع داده شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی سانحه بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس جاده ای سلفچگان و شهری ساوه به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: متاسفانه این حادثه دلخراش چهار مصدوم شامل دو خانم جوان، یک کودک یک ساله و یک کودک دو ساله به دنبال داشت که همگی دچار سوختگی شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: حال یکی از بانوان جوانی که در این حادثه دچار مصدومیت شده وخیم گزارش شد و سوختگی تقریبا تمام بدن وی را دچار کرده است.

عزیزی تصریح کرد: یکی از نوزادان مصدوم در این حادثه به بیمارستان ولیعصر(عج) اراک و یکی از بانوان نیز به بیمارستان مطهری تهران اعزام شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.