ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64979
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
دشمنان می‌خواستند اسرائیل دیگری در منطقه بسازند

دشمنان می‌خواستند اسرائیل دیگری در منطقه بسازند

حجت الاسلام سیدعلی حسینی در حاشیه افتتاح مسجد امیرالمؤمنین روستای بردخون کهنه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دشمنان با پرورش داعش می‌خواستند اسراییل دیگری در منطقه بسازند. وی افزود: امروز در یمن، بحرین، عراق، سوریه، لبنان و سوریه بسیج جهان اسلام شکل گرفته و اگر بسیجیان با داعش مبارزه نمی کردند هیچگاه دشمن […]

حجت الاسلام سیدعلی حسینی در حاشیه افتتاح مسجد امیرالمؤمنین روستای بردخون کهنه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دشمنان با پرورش داعش می‌خواستند اسراییل دیگری در منطقه بسازند.

وی افزود: امروز در یمن، بحرین، عراق، سوریه، لبنان و سوریه بسیج جهان اسلام شکل گرفته و اگر بسیجیان با داعش مبارزه نمی کردند هیچگاه دشمن عقب نمی نشست. 

حسینی با بیان اینکه جنایتکاران با پرورش داعش به دنبال بدنامی اسلام بودند، اضافه کرد: ضربه‌ای که به شجره خبیث داعش وارد شد ضربه‌ای کوبنده به حامیان آنان بود هرچند برخی حضور ایران را در سوریه زیرسؤال می‌بردند.

وی ادامه داد: رهبری از آینده خبر داشت و همگان اعتراف می‌کنند اگر درایت و آینده نگری رهبری نبود این پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد زیرا پرچمدار این مقاومت رهبری معظم بودند.

امام جمعه دیر ابراز داشت: عده ای می‌خواستند جبهه مقاومت تضعیف شود اما همه مقاومت که در برابر دشمن ایستاد و از حرم اهل‌بیت دفاع کرد سرباز کوچک ولایت بودند و مناسب نیست نامی از رهبری نظام برده نشود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.