ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64996
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
مسلمانان مواظب افکار انحرافی داعشی‌ها باشند

مسلمانان مواظب افکار انحرافی داعشی‌ها باشند

ماموستا ملا یحیی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: درست است که داعش شکست خورده اما افکار افراطی که در مدت حکومت داعش انتشار یافته، می‌تواند تهدیدی برای مسلمانان باشد و بنابراین مسلمانان باید پیوسته مراقب تفکرات افراطی داعش باشند. دبیر شورای روحانیت شهرستان روانسر با اشاره به اینکه داعش در حاشیه […]

ماموستا ملا یحیی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: درست است که داعش شکست خورده اما افکار افراطی که در مدت حکومت داعش انتشار یافته، می‌تواند تهدیدی برای مسلمانان باشد و بنابراین مسلمانان باید پیوسته مراقب تفکرات افراطی داعش باشند.

دبیر شورای روحانیت شهرستان روانسر با اشاره به اینکه داعش در حاشیه قرار دارد و نمی‌تواند در مقابل نظام‌های اسلامی که اصل هستند قرار بگیرد گفت: داعش از بعد فیزیکی از بین رفته اما افکار داعشی هنوز از بین نرفته است و ما وظیفه داریم هیچگاه در برابر کید دشمنان کوتاهی و غفلت نکنیم.

شهبازی با بیان اینکه با تلاش نیروهای نظامی و ملت‌های منطقه، حکومت داعش در منطقه و کل جهان از بین رفته و دیگر جایی در این کره خاکی ندارد و به زباله‌دان تاریخ پیوسته است بیان کرد: افکاری که داعش در این مدت به وجود آورده است متأسفانه هنوز از بین نرفته و دانشمندان و علمای مسلمان باید برای مقابله با این افکار وارد صحنه نبرد شوند و این افکار را از بین ببرند چراکه این افکار می‌تواند تهدیدی دوباره برای مسلمانان باشد.

وی با اشاره به اینکه هدف داعش همواره بدنام کردن دین اسلام بوده است عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای نخست به مقابله با نیروهای داعشی پرداخت و تا آخرین لحظه نابودی داعش به مبارزه ادامه داد و نقش مهمی در این بین ایفا کرد.

دبیر شورای روحانیت شهرستان روانسر با اشاره به اینکه ملت مسلمان ایران همواره بردار یکدیگر هستند افزود: ملت ایران با یک مشت واحد و وحدت توانستند داعش را نابود کنند و هر کشوری که نسبت به ایران اسلامی ضدیت پیدا کند به طور قطع شکست خواهد خورد زیرا ما امت واحده هستیم و خدا با ما است و هیچگاه شکست نخواهیم خورد.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی همواره پابرجا است و هیچ ابرقدرتی قادر به از بین بردن ایران اسلامی نیست اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرمودند که داعش به زودی نابود خواهد شد ما نیز همگی انتظار نابودی آنها را داشتیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.