ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65008
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
منابع یمنی از هلاکت 28 مزدور سعودی خبر دادند

منابع یمنی از هلاکت 28 مزدور سعودی خبر دادند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، منابع یمنی از کشته و یا زخمی شدن 28 نفر از مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی در محورهای تعز و مارب خبر دادند. بر این اساس، نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله […]

منابع یمنی از هلاکت 28 مزدور سعودی خبر دادندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، منابع یمنی از کشته و یا زخمی شدن 28 نفر از مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی در محورهای تعز و مارب خبر دادند.

بر این اساس، نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله طی 48 ساعت گذشته، 28 نفر از عناصر مزدور ائتلاف سعودی را در جبهه های تعز و مارب هدف قرار دادند.

شبکه خبری المسیره گزارش داد در عملیات تک تیراندازان طی دو روز گذشته، 28 نفر کشته و یا زخمی شدند.

گفتنی است تک تیراندازان یمنی طی روز سه شنبه گذشته نیز 21 نفر از عناصر شبه نظامی ائتلاف را در جبهه های تعز، مارب و الجوف هدف قرار دادند.

نیروهای یمنی روز گذشته(پنجشنبه) نیز دو حمله غافلگیرکننده به پایگاه های ارتش عربستنان و مزدوران وی در جازان و عسیر انجام دادند که به دنبال آن تعدادی کشته شدند.

منابع امنیتی یمن می گویند نیروی های یمنی روز گذشته «مواضع دشمنان در جازان و عسیر را هدف حملات خمپاره ای و موشکی قرار دادند.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.