ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65010
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن همچنان در محاصره است

یمن همچنان در محاصره است

خبرگزاری مهر: به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مسئول برجسته در زمینه امدادرسانی گفت: محاصره یمن همچنان ادامه دارد و این اقدامی غیر قانونی و مجازات دسته جمعی شهروندان یمنی است. این در حالی است که ائتلاف عربی – غربی پیش از این اعلام کرده بود که اجازه واردات کمک ها به یمن را از […]

خبرگزاری مهر: به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مسئول برجسته در زمینه امدادرسانی گفت: محاصره یمن همچنان ادامه دارد و این اقدامی غیر قانونی و مجازات دسته جمعی شهروندان یمنی است.

این در حالی است که ائتلاف عربی – غربی پیش از این اعلام کرده بود که اجازه واردات کمک ها به یمن را از طریق بندر الحدیده و همچنین فرودگاه صنعا را خواهد داد.

«یان اگلاند» مسئول حمل و نقل کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل، گفت که از نظر من این مجازات دسته جمعی و غیر قانونی شهروندان یمنی است.

این در حالی است که ائتلاف نظامی تحت امر عربستان در یمن روز گذشته اعلام کرد، طی ۲۴ ساعت آینده، فرودگاه اصلی این کشور و بندر اصلی دریای سرخ را برای عبور و مرور انسانی بازگشایی خواهد کرد.

فرحان حق، معاون سخنگوی سازمان ملل در نیویورک به نقل از مسئولان امور انسانی و سیاستمداران سازمان ملل نیز گفته است که از همتایان عربستانی باخبر شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود بندر سلف بازگشایی شود. اما مشخص نشده که آیا روند امور در این بنادر به سطح پیش از محاصره باز می‌گردد یا خیر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.