ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65022
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲:۲۵
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
آزادسازی ۴۵۰۰ کیلومتر مربع در عراق

آزادسازی ۴۵۰۰ کیلومتر مربع در عراق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای الحشد الشعبی، ارتش و پلیس فدرال با پشتیبانی هوایی ارتش عراق، صبح روز پنجشنبه عملیات آزادسازی صحرای مشترک میان شهرهای «صلاح‌الدین»، «موصل» و «الانبار» تا مرزهای سوریه را آغاز کردند. شبکه المنار گزارش داد که این صحرای مشترک که حدود ۲۶۰۰۰ کیلومتر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای الحشد الشعبی، ارتش و پلیس فدرال با پشتیبانی هوایی ارتش عراق، صبح روز پنجشنبه عملیات آزادسازی صحرای مشترک میان شهرهای «صلاح‌الدین»، «موصل» و «الانبار» تا مرزهای سوریه را آغاز کردند.

شبکه المنار گزارش داد که این صحرای مشترک که حدود ۲۶۰۰۰ کیلومتر مربع است، با هدف تامین امنیت و خروج آن از سیطره داعش آغاز شد.

بر اساس این گزارش، اولین روز این عملیات که «رسول الله خاتم النبیین (ص)» نام دارد، با آزادسازی ۵۶ روستا به مساحت ۴۵۰۰ کیلومتر مربع از چنگ داعش سپری شد. در این عملیات، تعدادی از عناصر مسلح داعش کشته شدند.

«الحشد الشعبی» عراق روز پنجشنبه طی بیانیه‌ای از آغاز عملیات گسترده برای پاکسازی صحرای مشترک میان شهرهای «صلاح‌الدین»، «موصل» و «الانبار» تا مرزهای سوریه خبر داد.

در این بیانیه آمده است که نیروهای الحشد، یگان‌های ارتش و پلیس فدرال عراق، با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش، صبح پنجشنبه عملیات آزادسازی و پاکسازی صحرای مشترک میان صلاح‌الدین، موصل و الانبار از تکفیری‌های داعش را آغاز کردند.

نیروهای الحشد الشعبی، نام این عملیات را «رسول الله خاتم النبیین (ص)» گذاشته‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.