ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65024
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲:۴۱
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
عضو ارشد انصارالله یمن: توان موشکی یمن یک توان داخلی است

عضو ارشد انصارالله یمن: توان موشکی یمن یک توان داخلی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، توفیق الحمیری – عضو کمیته عالی انقلاب یمن – در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیا الیوم گفت: توان موشکی ما یک توان داخلی است. الحمیری در پاسخ به این سوال که دقیقاً نوع کمک های مستشاری و معنوی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، توفیق الحمیری – عضو کمیته عالی انقلاب یمن – در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیا الیوم گفت: توان موشکی ما یک توان داخلی است.

الحمیری در پاسخ به این سوال که دقیقاً نوع کمک های مستشاری و معنوی سپاه پاسداران ایران به انصار الله یمن چه بوده است، گفت: حمایت های ایران از یمن به معنای حمایت و کمک نظامی نیست. حمایت معنوی ایران از یمن چیزی مانند حمایت ما از مواضع سوریه، حزب الله و آرمان فلسطین است. سعودی ها می کوشند که توان موشکی یمن را که یک توان داخلی است انکار کنند. آنها با متهم کردن ایران به اینکه به ما موشک می دهد تلاش می کنند از این واقعیت که خود یمنی ها توان ساخت و توسعه موشک های شان را دارند فرار کنند. ما باید به تمام جهان بگوییم یمنی ها در وهله نخست تکیه شان به خداست و پس از آن به توانمندی های خود تکیه دارند و بر روی پای خود ایستاده اند.

وی افزود: مساله دیگر و مهم این است که امروز نشست علمای یمن برگزار شد و علمای یمن از همه طائفه ها از تمامی علمای امت اسلامی خواستند که برای پایان دادن به تجاوزها علیه ملت یمن تلاش کنند. آیا این درست است که جهان روزانه شاهد جنایت سعودی ها علیه مردم یمن باشد و ببیند که هر روز کودکان و زنان و مردان یمن به خاک و خون کشیده می شوند و ملت یمن در محاصره قرار گرفته اند اما جهان هیچ اقدامی نکند. ما از هرگونه حمایت معنوی که در جهت کمک به مردم یمن و متوقف ساخت تجاوزگری ها باشد استقبال می کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.