ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 65055
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۰۱
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی موجی از بیداری در جهان ایجاد کرد

شهید حججی موجی از بیداری در جهان ایجاد کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در یادواره شهدای روستای ارجمندیه زرند با عنوان اینکه نمازی که می‌خوانیم و روزه‌ای که می‌گیریم از برکت خون شهدا است اظهار داشت: شهدا زنده‌اند تا راه آنها فراموش نشود. وی با بیان اینکه امروزه به برکت خون […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در یادواره شهدای روستای ارجمندیه زرند با عنوان اینکه نمازی که می‌خوانیم و روزه‌ای که می‌گیریم از برکت خون شهدا است اظهار داشت: شهدا زنده‌اند تا راه آنها فراموش نشود.

وی با بیان اینکه امروزه به برکت خون شهیدان، وجود رزمندگان و دلاورمردان، ایران امن‌ترین کشور دنیا است، خاطرنشان کرد: پاسداران و نیروهای نظامی و انتظامی و کسانی که از خاک کشور دفاع می‌کنند و حافظ امنیت هستند براساس قرآن دوستان خداوند هستند.

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه خون شهید حججی موجی از بیداری در جهان به وجود آورد افزود: شهدا وظیفه خود را انجام داده‌اند و امروز وظیفه ما زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) است.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا را مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های آنها هستیم.

ابراهیمی با بیان اینکه شهدا امروزه ارتشی از وحدت در بین کشورهای ایران، عراق، سوریه و فلسطین به وجود آورده‌اند، گفت: اگر این رزم و رزم‌آوران نبودند تمامی مکان‌های توحیدی از بین می‌رفتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.