ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65079
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۴۳
  • 315 بازدید
  • ارسال توسط :
سردار سلیمانی دل دردمندان را شاد کرد/ نباید از وجود داعش غافل شد

سردار سلیمانی دل دردمندان را شاد کرد/ نباید از وجود داعش غافل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا آیت‌الله علی معلمی در گفت‎و‎گو با خبرنگار قائم آنلاین، درمورد پیروزی جبهه مقاومت و نابودی شجره خبیثه داعش، اظهار کرد: استکبار برای اختلاف میان مسلمانان از افراد منحرف استفاده کرد و امکانات زیادی در اختیار آنان قرار داد و چون […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا آیت‌الله علی معلمی در گفت‎و‎گو با خبرنگار قائم آنلاین، درمورد پیروزی جبهه مقاومت و نابودی شجره خبیثه داعش، اظهار کرد: استکبار برای اختلاف میان مسلمانان از افراد منحرف استفاده کرد و امکانات زیادی در اختیار آنان قرار داد و چون کشورهای عربی به عنوان پشتوانه این گروهک‌ها بودند و پشتوانه الهی نداشتند، شکست خوردند و به نابودی کشیده شدند.

وی افزود: کشورهای غربی، ایران را به دخالت در عراق متهم می‌کنند در حالی که کشور عراق که مبتنی بر مردم بود، ایران را به حمایت از خود دعوت کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رهبری از هدف بیگانگان آگاه شد و تصویر کلی برای کمک به مظلومان منطقه از جمله دولت مظلوم سوریه و عراق برای ایران طراحی کرد که اکنون شاهد پیروزی این عزیزان و جبهه مقاومت بر استکباران جهانی هستیم.

امام جمعه قائم‌شهر خاطرنشان کرد: جبهه استکبار در برابر جبهه انقلاب اسلامی ایستاده بود و تصور قدرت‌های دیگر آن بود که دولت بشار اسد بازویی در منطقه و پل میان جمهوری اسلامی و حزب‌الله لبنان است.

این مسئول تصریح کرد: استکبار به دنبال شکست مقاومت بود که با حمایت مدافعان حرم نتوانستند اقدامی انجام دهد، به ویژه سردار قاسم سلیمانی که پرورش داعش را در دامن استکبار منعکس کرد و اکنون پایان عمر این شجره خبیثه را به همگان اعلام کرد.

معلمی به سکوت کشورهای غربی و سازمان ملل در مقابل جنایات داعش اشاره کرد و گفت: چطور دنیای امروز در برابر جنایات داعش که اقدام به سربریدن انسان‌ها، کشتن مردم در برابر کودکانشان و پوست کندن انسان‌ها می‌کردند سکوت کردند و در مقابل ایران دم از حقوق بشر و دموکراسی می‌زنند ولی خود از داعش حمایت می‌کردند.

وی تأکید کرد: نباید از وجود داعش غافل شد و باید هوشیاری و بصیرت را در بُعد فرهنگی و عرصه میدانی و امنیتی مراقب باشیم چراکه استکبار جهانی دست بردار نیست زیرا هنگامی که نابودی داعش به میان آمد آنان جدایی اقلیم کردستان عراق را مطرح کردند که آن یک توطئه بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باید به سردار سلیمانی عرض کرد که از تلاشتان قدردان هستیم زیرا دل همه دردمندان و رهبر را شاد کرد و از آنجایی که خود را به عنوان سرباز مکلف معرفی می‎کند، حقیقت امر نیز نشان داد که مطیع رهبر انقلاب بود.

معلمی در پایان گفت: نباید فراموش کرد که افرادی عنوان می‌کردند ما را در سوریه چکار؟ حال باید بدانند که اگر در سوریه حضور پیدا نمی‌کردیم باید ناامنی را در کشورمان می‌داشتیم و اکنون لمس می‌کنند که چرا مدافعان حرم در سوریه و عراق حضور پیدا می‌کردند و کشور در امنیت بوده است.    

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.