ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65085
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۴۹
  • 67 بازدید
  • ارسال توسط :
نبود امضای 90 نماینده ذیل نامه تشکر از مدافعان حرم ننگی برای ما و پالس امیدی برای دشمن

نبود امضای 90 نماینده ذیل نامه تشکر از مدافعان حرم ننگی برای ما و پالس امیدی برای دشمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا «محمود قاسمی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: در یکی از خطبه های نهج البلاغه امام علی(ع) گلایه ای نسبت به یاران خود دارند و می فرمایند که یاران معاویه در باطل خودشان از شما که در جبهه حق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا «محمود قاسمی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: در یکی از خطبه های نهج البلاغه امام علی(ع) گلایه ای نسبت به یاران خود دارند و می فرمایند که یاران معاویه در باطل خودشان از شما که در جبهه حق هستید هماهنگ تر هستند و شما پراکنده هستید.

وی اظهار کرد: زمانی که صحبت های مقام معظم رهبری را در طول سال های سال رصد می شود، مشاهده می کنیم که تقریباً در همه صحبت های ایشان یک بخشی صرف آسیب شناسی و اصلاح مواضع غلط و نادرست و دشمن شاد کن مسئولان نظام شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی بین الملل افزود: این موضوع را کسانی که اهل درد هستند، با درد گوش می دهند، یعنی زمانی که رهبر انقلاب صحبت می کنند، در عمده سخنرانی هایشان بدون اینکه از کسی اسمی ببرند، اشاره می کنند به اینکه این حرف هایی که برخی ها زدند غلط بوده است.

قاسمی تصریح کرد: از جمله فرمایشات مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه هفته جاری که در دیدار با بسیجیان در نخستین روز هفته بسیج این بود که باید به توانمندی های خودمان تکیه کنیم و بر این موضوع تأکید دارند که نظام جمهوری اسلامی بسیار مقتدر است.

وی عنوان کرد: بعضی ها می گویند این همه نگویید دشمن، در حالی که مقام معظم رهبری تأکید دارند که دشمن واقعیت دارد و یک جمله ای ناب فرمودند که هیچ حرکتی، حرفی و عملی نباید از مسئولان صادر شود که ضعف ما را نشان بدهد و دشمن را امیدوار و تشویق کند به اینکه بیشتر به ملت ما حمله کند و فشار بیاورد یعنی همان تحریمان کند.

این کارشناس مسائل سیاسی بین الملل گفت: رهبر انقلاب هشداری دادند که نسبت به دشمن نباید این گونه باشیم که زمینه های امیدواری در جامعه نسبت به دشمن ایجاد شود، این هشدار مشخص است که به مردم نیست، چرا که مردم همیشه به لطف خدا پای کار بودند و هستند و مردمی خوبی داریم، همچنان که در مشکلات، در سختی ها و در همین زلزله ای که پیش آمده، مشاهده می کنیم که مردم چگونه با مسئولان برخورد می کنند.

قاسمی اظهار کرد: روشن است که روی صحبت  و مخاطب رهبر انقلاب به همین دولت است، که حرفی نزنید، حرکتی نکنید و کاری انجام ندهید که نشانه ضعف ما باشد.

وی تصریح کرد: در ماه گذشته شاهد بودیم که سنای امریکا که مؤسس داعش است، تحریم های ضد ایرانی خود را با اکثریت قاطع و فقط با دو رأی مخالف تصویب و در اعلام دشمنی با حداکثر رأی سنگ تمام می گذارد و حتی به نظر می رسد آن دو رأی مخالف هم جنبه سیاسی داشته تا به اصلاح در ظاهر نشان دهند که رأی گیری دموکراتیک انجام شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی بین الملل افزود: این موضوع به خوبی نشان می دهد که دشمن متحد، منسجم، یک صدا، یکپارچه و با تمام رأی علیه ما در میدان است.

قاسمی عنوان کرد: اما این طرف در مجلس ایران، تنها 200 نماینده مردم، نامه تشکر از مدافعان حرم را که 6 سال برای امنیت این کشور جنگیده و هزاران شهید و جانباز داده اند، امضاء می کنند! 6 سال جوانان، میانسالان، بازنشستگان و مردم ما در حمایت از اسلام گمنامانه در عراق و سوریه در برابر تروریست های تکفیری و بزرگترین تهدید امنیتی که هم کشور ما را تهدید می کرد و هم کشورهای منطقه را، ایستادند تا نابودشان کنند.

وی گفت: همچنین بانوان جوان فداکاری با کودکان و خردسالان خود از مردانشان برای حضور در جبهه مقاومت حمایت کردند تا بالاخر امروز شاهد شکست سخت داعشی های تکفیری باشیم.

این کارشناس مسائل سیاسی بین الملل افزود: کار بسیار بزرگی اتفاق افتاده، دولت قبلی امریکا از جمله معاون اوبا و خود اوبا گفته بودند که داعش را 30 سال هم نمی شود جمع کرد و در واقع امریکایی ها داعش را درست کردند تا 30 سال به عنوان اهرم فشار علیه جمهوری اسلامی ایران و مقاومت استفاده کنند و  چه کاری بزرگی سرداران، رزمندگان و مدافعان حرم ما، انجام دادند، از جانشان گذشتند و ما چقدر شهید دادیم.

قاسمی تصریح کرد: بیش از یک هزار شهید مدافع حرم جمهوری اسلامی ایران در این حوزه تقدیم اسلام کرده است، فاطمیون، زینیون، حیدریون، نیروهای حزب الله لبنان، سپاه قدس ایران و مدافعان حرم 6 سال جوانمردانه در بیابان ها گمنام شهید یا مجروح شدند و امروز تواستند پس از این سال ها پیروزی بزرگی را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان بیاورند.

وی در ادامه گفت: اما از این طرف مشاهده می کنیم که تنها 200 نماینده مجلس ما که امام(ره) فرمودند عصاره فضایل ملت است، خانه ملت و محل قدرت است، می آیند نامه ای در دفاع از مدافعان حرم امضاء می کنند، البته با صحبتی که با نمایندگان مجلس هم صحبت شد، گفتند که آن روز تنها 200 نفر در خانه ملت حضور داشتند و من گفتم آن صد نفر بقیه کجا هستند؟ آن ها هم می آمدند و نامه ای به این مهمی را همه امضاء می کردند و مجلس ما 290 امضاء از سپاه قدس و مدافعان حرم تشکر می کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی بین الملل اظهار کرد: زمانی که یک سوم نمایندگان امضایشان پای این نامه نیست، برای ما در برابر دشمن این بزرگترین ضعف است، چرا باید 90 نماینده مردم در جمهوری اسلامی نامه تشکر از مدافعان حرم را امضاء نکنند؟!

قاسمی افزود: حالا فرض بر آن است که این 100 نفر در مجلس حضور نداشتند، مرخصی بودند، قبول، اما می شد تلفنی با آن نمایندگان صحبتی می شد و از آنان سوال، که چنین نامه ای است و آیا شما موافق هستید؟ و اگر موافق بودند امضاء آنان را از طریق زیراکس در نامه می آورند.

وی تأکید کرد: نبود امضای 90 نماینده ذیل نامه تشکر از مدافعان حرم برای ما ننگ است که چگونه از مجاهدان 6 ساله حمایت نکردند و این همان پالسی است که ما به دشمن ارسال می کنیم، دشمن از همین پیام ها، پالس های ما و از اشتباهات استراتژیک ما سوء استفاده کرده و با گستاخی فشارش را بیشتر می کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.