ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65114
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۱۲
  • 274 بازدید
  • ارسال توسط :

اراده بسیجی موجب شکست داعش در منطقه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد پنج‌شنبه، دوم آذر در شورای فرهنگ عمومی لرستان با اشاره به این‌که هرگز نباید از نقشه‌های دشمنان غفلت کرد، گفت: خداوند متعال در قرآن‌کریم انسان را از دشمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد پنج‌شنبه، دوم آذر در شورای فرهنگ عمومی لرستان با اشاره به این‌که هرگز نباید از نقشه‌های دشمنان غفلت کرد، گفت: خداوند متعال در قرآن‌کریم انسان را از دشمن درونی و بیرونی برحذر داشته است.
وی با بیان این‌که دشمن درونی انسان هوای نفس و شیطان بوده و دشمن بیرونی ما استکبار جهانی است، تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر داعش را تبریک می‌گوییم و از سردار سلیمانی به‌خاطر این پیروزی تقدیر می‌کنیم.
آیت‌الله میرعمادی با تاکید بر این‌که پیروزی بر داعش رفع فتنه بزرگ از جهان اسلام بوده است، ادامه داد: داعش دست‌پرورده مثلث شوم آمریکا، عربستان و اسرائیل بوده است و هدفشان نیز ضربه زدن به جبهه مقاومت است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت اسلامی روز به روز باید بیشتر تقویت شود تا دشمنان اسلام به اهداف خود نرسند.
امام جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: داعش تفکر وهابی داشت و با سلاح آمریکایی به میدان آمد و صهیونیست‌ها نیز اطلاعات سیاسی، نظامی و تسلیحاتی در اختیارش می‌گذاشتند ولی امروز داعش و تفکر وهابی شکست خورده و جبهه مقاومت پیروز شده است.
وی با بیان این‌که آمریکا خیلی تلاش کرد تا بر خاورمیانه مسلط شود، گفت: آمریکا در خاورمیانه اتاق فکر تشکیل داد، دخالت نظامی کرد و جبهه‌هایی همچون داعش، النصره و طالبان ایجاد کرد اما امروز سیاست‌ها و قدرت‌های آمریکا در منطقه شکست خورده است.
وی اضافه کرد: آمریکا می‌خواست کشورهای اسلامی را تجزیه کند ولی جبهه مقاومت در برابرش ایستاد و به پیروزی هم رسید.
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که اقدامات بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن الگو بوده است، تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت نیز به‌دلیل حاکمیت تفکر و فرهنگ بسیجی است کمااینکه تفکر و اراده بسیجی باعث شکست داعش شد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به یازده آذرماه روز بیعت مردم لرستان با امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: در روز یازدهم آذرماه سال شمار زیادی از مردم لرستان کفن‌پوش شدند و کتباً با امام خمینی(ره) بیعت کردند.
امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر این‌که این روز یک روز تاریخی است که باید آن‌را گرامی بداریم، افزود: امروز هم مردم لرستان بر بیعت خود باقی هستند و از آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.