ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65115
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۱۲
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
هفته خوش دانشگاهیان در جشن مرگ داعش

هفته خوش دانشگاهیان در جشن مرگ داعش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های مختلف در میادین بزرگ شهر تهران به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش میان مردم گل و شیرینی پخش کردند. این دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی از رزمندگان مدافع حرم و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های مختلف در میادین بزرگ شهر تهران به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش میان مردم گل و شیرینی پخش کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی از رزمندگان مدافع حرم و مخصوصا سردار قاسم سلیمانی، سردار خستگی ناپذیر خط مقدم جبهه های مبارزه با تروریست‌های داعشی تقدیر کردند.

خودروهایی که در میدان‌های تهران در حال تردد بودند با زدن بوق و تکان دادن دست در جشن دانشجویان شریک شدند.

همچنین دانشجویان پویشی را با عنوان «پویش_شیرینی_پایان_داعش» را راه اندازی کرده و از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف خواستند تصاویر خود از پخش گل و شیرینی را برای این پویش ارسال کنند.

* ماموریت معاونت مالی وزارت علوم برای تشکیل ستادی با محوریت پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی

منصور غلامی وزیر علوم در ابلاغی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارتخانه را مأمور تشکیل ستادی کرد که با محوریت پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله و همکاری پژوهشگاه مواد و انرژی و نیز مشارکت سایر صاحبنظران این حوزه و هماهنگی دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش و نهادهای مرتبط دیگر نسبت به بازسازی حداقل یک روستای الگو با ساختمان های مقاوم در مقابل زلزله و همچنین رعایت مسائل زیست محیطی اقدام کند.

غلامی در ذیل این ابلاغ از همکاران دانشگاهی و «خیرین گرانقدر» در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری درخواست کرد تا تأمین منابع مالی و ساخت یک خانه یا مدرسه روستایی مشارکت کنند.

* تبدیل واحد پردیس دانشگاه آزاد به واحد دانشگاهی نوآور

پنجاه و یکمین جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری با حضور فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و اقبال شاکری سرپرست مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه به ارائه گزارشی در زمینه اقدامات انجام شده برای اجرای طرح پارک علم و فناوری در اراضی پردیس پرداختند.

* ایجاد رشته‌ها در واحد پردیس متناسب با نیازمندی‌های پارک علم و فناوری

در راستای این مصوبه مقرر شد، با توجه به مزیت همجواری واحد پردیس با پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و پارک علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری، این واحد به دانشگاهی نوآور تبدیل شود. همچنین ایجاد رشته‌ها در واحد دانشگاهی پردیس متناسب با نیازمندی‌های پارک علم و فناوری بوده و رشته‌هایی در این واحد تعریف شود که منجر به تربیت نیروی انسانی متخصص برای به کارگیری در پارک های علم و فناوری شود.

در واقع با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته رشته‌هایی دایر شود که مورد نیاز پارک علم و فناوری بوده و پژوهش نیز در کنار آن تلفیق شود.

در این جلسه همچنین در زمینه تعدادی از شرکت‌های دارای سهام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تصمیم‌گیری شد.

* آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی دوره دکتری

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 97 از امروز چهارشنبه اول آذرماه تا هفتم آذرماه است و متقاضیان باید در این مهلت با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک لازم به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.