ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65117
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۱۲
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
شکست داعش و نابودی آن پیروزی برای اسلام است

شکست داعش و نابودی آن پیروزی برای اسلام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رودسر، حجت‌الاسلام و المسلمین ستار علیزاده شامگاه پنج‌شنبه در مراسم یادواره شهدای والامقام دهستان چینیجان رودسر اظهار داشت: شهدا تربیت یافتگان مکتب اهل بیت(ع) هستند و با تأسی از این مکتب جانشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند. وی با اشاره به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رودسر، حجت‌الاسلام و المسلمین ستار علیزاده شامگاه پنج‌شنبه در مراسم یادواره شهدای والامقام دهستان چینیجان رودسر اظهار داشت: شهدا تربیت یافتگان مکتب اهل بیت(ع) هستند و با تأسی از این مکتب جانشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا و حضور در این مراسمات اعلام کرد: در مراسمات شهدا باید بدانیم برای چه آمده‌ایم و بزرگترین درس این حضور فراگیری سیره عملی آن‌ها است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه بیعت با شهدا بیعت با ولایت فقیه است گفت: همه شهدا در وصایای خود پیروی از ولایت فقیه را سرلوحه کار خود قرار داده و دیگران را هم به این امر سفارش کردند.

علیزاده بیعت با شهدا را پس از بیعت با ولایت فقیه بیعت با جبهه مقاومت خواند و افزود: قوام و دوام اسلام و انقلاب به ایستادگی و مقاومت است و شهدا نیز مقاومت و ایستادگی را سرلوحه کار خود در مقابل دشمنان قرار دادند. 

وی با اشاره به اینکه اگر مقاومت نبود اسلام به اینجا نمی‌رسید تصریح کرد: امروز به برکت مقاومت رزمندگان اسلام افتخار دیگری برای اسلام و انقلاب اسلامی رقم خورد و آن شکست آمریکای جنایتکار در جریان نابودی داعش است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان شکست داعش و نابودی آن را پیروزی بزرگ برای اسلام خواند و گفت: نابودی داعش عزت دوباره اسلام و انقلاب اسلامی است که جهان اسلام باید برای این پیروزی بزرگ جشن بگیرد.

وی دشمنی دشمنان را به‌خاطر اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمنان با ایران هسته‌ای مشکلی ندارند بلکه مشکل آنها اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و برخی از سیاستمدارانشان هم به این موضوع هم اعتراف دارند.

علیزاده با اشاره به اینکه برخی از خودی‌ها می‌گویند کمتر دشمن دشمن بگویید افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان فرمودند باید حواسمان به دشمنان باشد زیرا دشمنان همیشه در حال توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. 

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی فقط حرف ولی‌فقیه برای ما حجت است گفت: امروز عمل به دستورات ولی‌فقیه بر ما واجب است زیرا ایشان نایب امام زمان (عج) هستند و دستورات ایشان هم فرمان امام زمان (عج) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را افتخاری بزرگ دانست و گفت: ما در این مسیر با تبعیت از ولایت فقیه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد می‌زنیم و به این کارمان افتخار می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، شرکت کنندگان در پایان این مراسم با نوحه خوانی و سینه زنی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.