ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 65138
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۳۳
  • 598 بازدید
  • ارسال توسط :
جوانان در خط ولایت باشند/ شهید حججی آرزوی شهادت داشت

جوانان در خط ولایت باشند/ شهید حججی آرزوی شهادت داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، محمد رضا ححجی صبح جمعه در مراسم یادواره سرداران و ۲۳۲ شهید شهرستان دشتی و گرامیداشت هفت لاله جاوید الاثر و شهدای گمنام اظهار داشت: هر مسلمانی که ندای مظلومی را شنید باید در کنارش قرار بگیرید. وی افزود: امروز نصحیت من […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، محمد رضا ححجی صبح جمعه در مراسم یادواره سرداران و ۲۳۲ شهید شهرستان دشتی و گرامیداشت هفت لاله جاوید الاثر و شهدای گمنام اظهار داشت: هر مسلمانی که ندای مظلومی را شنید باید در کنارش قرار بگیرید.

وی افزود: امروز نصحیت من به محسن‌ها این است که در خط ولایت و امامت قرار بگیرند راه ما راه ابا عبدالحسین(ع) است و الگو ما بر گرفته از سرور و سالار شهیدان است.

ححجی بیان کرد: از جوانان عزیز درخواست دارم راه شهدا را ادامه دهند و نگذارند این پرچم بر زمین بافتد.

وی گفت: امروز امنیت، آسایش و آرامشی که شاهد هستیم مدیون و مرهون خون شهدای عزیز هستیم.

مادر شهید ححجی نیز گفت: سال ۹۴ که محسن رفت سوریه همه می فهمیدند ولی من در جریان نبودم و وقتی برگشت گفت مادر برای اینکه قبول نداری من شهید نشدم.

وی افزود: محسن ازم خواست که من قبول کنم که دوباره برود سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و امنیت کشورمان و اینار شهید شود.

مادر شهید بیان کرد: ماه رمضان در ایام شب‌های قدر بود ما را برد مشهد و آنجا نامه ای به امام رضا(ع) نوشت که من شهید شوم و هم جا از من خواست که دعا کند که من شهید شوم و بعد از دو هفته وقتی آمد منزل ما گفت نذر کردم وقتی خواستم بروم سوریه بیایم پای پدر و مادرم را ببوسم.

وی تصریح کرد: در این دو سه هفته‌ای که آنجا بود به‌صورت تلفنی با من در ارتباط بود و از من می خواست که مادر دعا کن که رو سفید شوم و من هم دعا می کردم ولی نمی خواستم که شهید شود ولی وقتی خبر اسارتش را شنیدیم گریه کردم و آن وقت از خدا خواستم که شهید شود چون نمی خواستم بدست داعش بیافتد.

در این مراسم با حضور فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین شهرستان با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید ححجی و احمدی جوان تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.