ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65146
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۴۱
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
ضربه نهایی به دشمن تلاش جهادی همه را می‌طلبد/ لزوم تلاش دولت، مجلس و قوه قضائیه برای تقویت جبهه حق

ضربه نهایی به دشمن تلاش جهادی همه را می‌طلبد/ لزوم تلاش دولت، مجلس و قوه قضائیه برای تقویت جبهه حق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی بیانیه‌ای به مناسبت از بین رفتن حاکمیت گروهک تکفیری داعش، اعلام کرد: همانطور که فرمانده رشید سپاه قدس سرلشگر پاسدار حاج قاسم سلیمانی تکلیف خود را به انجام رساند، از دولت جمهوری اسلامی، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی بیانیه‌ای به مناسبت از بین رفتن حاکمیت گروهک تکفیری داعش، اعلام کرد: همانطور که فرمانده رشید سپاه قدس سرلشگر پاسدار حاج قاسم سلیمانی تکلیف خود را به انجام رساند، از دولت جمهوری اسلامی، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه، برای تقویت جبهه حق انتظار انجام وظیفه می‌رود.

در ابتدای این بیانیه آمده است: رویارویی جبهه حق و باطل اصلی‌ترین نزاع در طول تاریخ بوده و غلبه یکی بر دیگری سرنوشت جوامع بشری را رقم زده است. سرنوشتی که خواسته یا ناخواسته متاثر از نیروها، انگیزه‌ها و اعمال افراد و گروه‌ها بوده است و پیروزی هر یک از طرفین تابع تصمیم گیری و همت اشخاص و حکومت‌هاست. نبی مکرم اسلام(ص)، از جانب حق تعالی ماموریت یافته بود که انسان را در این نبرد بزرگ به سوی رستگاری ابدی و سعادت جاودانی رهنمون سازد. بی تردید باطل نیز از همان لحظه آغازین بعثت بر این مسئله واقف شد که با همت این مخلوق کامل، تغییر نتیجه مبارزه به سمت مقدر شده امری محتوم است لذا تمام تلاش خود را در جهت خاموش کردن این حرکت بزرگ بکار برد.

در ادامه تاکید شده است: چه بسیار توطئه‌ها و دسیسه‌ها که یکی پس از دیگری بر حکومت نوپای توحیدی در راستای سست کردن قدم‌ها و متفرق ساختن صفوف نبرد مسلمین بکار گرفته شد و چه بسیار عناصری که با نشان دادن ضعف خود و مغلوب ابلیس درون شدن، چرخ دنده‌های چرخ‌های بزرگ فتنه انگیزی مستکبرین گشتند! و اگر نبود ایثار اولیای خدا، به راستی این نهال تازه غرس شده زیر فشار مزاحمان از بین رفته بود. تجلی روح خدا در کالبد مردی از نسل سید انبیا چنان صلابت و تدبیری را رقم زد که بار دیگر پرچم مبارزه با استکبار، با عنصر نزدیکی دل های همه مسلمین به علم داری خمینی کبیر به اهتزاز درآمد و با پی ریزی حکومت و نظام اسلامی و رهبری آن جبهه مبارزه را آرایشی دوباره بخشید.

در قسمت دیگری تصریح شد: دشمن خبیث که با محکم شدن صفوف مبارزه مسلمین، بیم آن برد که به زودی نابود خواهد گشت، پیرو سلف‌های ناصالح خود ،آخرین تلاش‌هایش را در بهره‌وری از هر وسیله‌ای برای برهم زدن اتحاد و بیمار کردن قلوب مسلمانان انجام داد تا به «ناحق» به سرزمین‌های اهل ایمان وارد و به امنیت و آرامش‌شان تعدی کند و چه بسیار خون‌ها که در سرزمین‌های اسلامی با حیله‌های شیطان بزرگ ریخته شد و چه جانها که در دفاع از خاک و ناموس و دین در کشور های افغانستان و عراق و یمن و… فدا شد ! و این کشتار مستضعفان بویژه کودکان بی‌گناه، تنها بخشی از رذالت و شرارت باطل و استکبار به پرچمداری دولت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است.

در ادامه آمده است: اما مگر فرزندان خمینی و سربازان سید علی در این عالم نباشند که نقشه‌های این سفاکان به سرانجام برسد! و اینک پس از شش سال مجاهدت مظلومانه و غریبانه این مجاهدین، تنها چندین ساعت از بریده شدن نفس‌های دشمن در منطقه و شکست آخرین حربه فتنه انگیز آمریکا از طریق ایجاد «دولت غیراسلامی عراق و شامات» می‌گذرد. اکنون که در چند قدمی نابودی استکبار و چشیدن حلاوت «ان الارض یرثها عبادی الصالحون» هستیم، کلام قدسی روح الله را به یاد آوریم که فرمود: «راه قدس از کربلا می‌گذرد» و دیری نخواهد پایید که پتک‌های سنگین مجاهدین اسلام کلاه خودهای صهیونیست‌ها را بر سرشان خرد کند! و در این کمتر از 25 سال، نظام اسلامی در سایه رهبری امام امت(دام ظله العالی) مکلف به تقویت جبهه حق در این مبارزه است و این ضربه نهایی تلاش جهادی «همه» را می‌طلبد!

در پایان تاکید شد: هرکس به قدر خود وظیفه دارد و هر شخصی باری بر دوش دارد که باید به منزل برساند. و اما وظیفه مسئولان نظام اسلامی سنگینتر است. مسئولینی که فرماندهی ستون‌های جبهه حق علیه باطل را بر عهده دارند! و همانطور که فرمانده رشید سپاه قدس سرلشگر پاسدار حاج قاسم سلیمانی تکلیف خود را به انجام رساند، از دولت جمهوری اسلامی، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه، انتظار انجام وظیفه می‌رود! ان‌شاءالله. ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست. و تا مبارزه هست، ما هستیم!

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.