ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65176
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۱۷
  • 165 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید مدافع حرمی که می توانست بازیگر یا مدل شود +عکس

شهید مدافع حرمی که می توانست بازیگر یا مدل شود +عکس

گروه فرهنگی: سه روز پیش بود که معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خبر شهادتش را تایید کرد. «بابک نوری هریس» شهید مدافع حریم آل الله است که در آخرین نبردها با داعش در بوکمال به شهادت رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بولتن نیوز، خبر شهادت این شهید […]

گروه فرهنگی: سه روز پیش بود که معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خبر شهادتش را تایید کرد. «بابک نوری هریس» شهید مدافع حریم آل الله است که در آخرین نبردها با داعش در بوکمال به شهادت رسید.

شهید مدافع حرمی که می توانست بازیگر یا مدل شود +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بولتن نیوز، خبر شهادت این شهید بزرگوار در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت. عکس های اینستاگرامی او بسیار متفاوت بود و همه کاربران گمان می کردند او یک مدل یا بازیگر است! به همین خاطر بسیاری از کاربران متعجب شده بودند که این چهره جذاب چگونه می تواند از مدافعان حرم باشد؟

آری! طبق اخبار رسمی و تایید سرهنگ عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، بابک نوری هریس همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) به جمع شهدای مدافع حرم پیوست تا تعداد شهدای مدافع حرم گیلان به 22 تن برسد.

سرهنگ عباس بایرامی به خبرنگار تسنیم می گوید: در جلسه هماهنگی و با نظر خانواده شهید در مورد تحویل و تشییع و تدفین این شهید عزیز گیلانی مدافع حرم تصمیم‌گیری می‌شود.

 

شهید مدافع حرمی که می توانست بازیگر یا مدل شود +عکس

 

نوری هریس هم یکی از جان فداهای اهل البیت علیهم السلام و این آب و خاک است. کسی که می توانست به خاطر چهره زیبایش به شغلی دیگر همچون بازیگری و مدلینگ بپردازد و شاید به شهرتی دنیوی هم می رسید. اما او خود را ارزان فدا نکرد و در مسیری که خریدارش خداوند متعال بود، قدم نهاد. آیا هر کسی با چنین شرایطی می تواند این گونه تسلیم امرپروردگارش باشد؟

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.